Mål 2005?

Sv: Mål 2005?

Mål 2005

Jag har som mål 2005 att försköka starta JSM..hästen e så enormt duktig och har värsta kapaciteten. Så det kan gå om allt går som d ska och inga skador..Ska starta lite 120 o sedan 130 + placeringar i alla klasser. o sedan förhoppningsvis 140 oxå...men tar det i den takt de går.. annars får man väl satsa på YRSM..o sedan Div 1..

D va allt för mej!!

:cool:

Eftersom jag och pållen precis börjat hoppa på riktigt så tänkte jag att vi skulle komma ut på lite lokala tävlingar under året... ska försöka få en felfri 110... eller kanske starta 120 om allt går väl... dessutom så kommer vi att försöka debutera MSVB dressyr under hösten och debutera fälttävlan till våren... så vi har mycket att se fram emot *ler*

Over and out - Zatan

Mina mål för Labero 6 år 2005:

Bli placerad i Lc-Lb dressyr.
(Fick ett 2:a pris i Lc:1 förra året)

Börja med 90-100 klass hoppning för att ev. gå upp i 110 klass mot slutet av sommaren.

Komma runt en hel 90 klass fälttävlan.
(Förra året kom vi som längst till 9:e hindret, vatten)
Vattenträna mkt! :bow: :bow: :bow:

hm..ja har haft svårt me hoppningen nu ett tag...men jag SKA komma runt LC banor me placering + hoppa några LB..vill ju tävla div 2 till hösten!

nu den här terminen ska jag tävla Alma , genom att jag är en tävlingsmänniska å räkanr inget annat än vinst :crazy: så kommer nog itne detta gå så bra, men Alma är erfaren å fin, så om jag nu lyckas komma i håg vägen så ska vi säkert placera oss,

så Ld LC är väl bara början , å med lite tur en Lb i slutet av terminen :D man kan ju hoppas, vi ses på banorna i Norrbotten :cool: kolla sidan

första året som YR *böl*, men är kvalad och klar till YRSM så ja får väl palla mej runt någon 1,50 första för att inte dö på SMet... hmm... men annars, bli stabilare... få ett bättre år än förra året och fly utomlands lite...

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 100
Senast: zarmino
·
Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 771
Senast: sorbifolia
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 952
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka