Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning undrar till vilken ålder en ponny räknas som ungponny och om man kan tävla ponnyn i tex. 7års championat? om man är över 18 alltså...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Qyenn97
·
S
Hoppning Min häst verkar inte fatta att han ska kliva över bommarna i stället för att gå rakt igenom allt. Hur ska jag få honom att lyfta på...
Svar
11
· Visningar
855
Senast: kopparberg
·
B
Hoppning Merry Christmas to ya all!! Försök att slappna av lite i jul och inte bara stressa!! Glöm inte att ge pållen en fin julklapp också...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: SanchoPancho
·
I
Hoppning för ungefär 1 år sedan såldes "min" pärla snow rock från eva berglund i västerås...han såldes till två syskon som jag tror var...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Tilda_L
·
C
Hoppning Någon som kan tyska som vet hur det går för våra svenska ryttare i Frankfurt?
Svar
3
· Visningar
756
Senast: grimman
·
R
Hoppning :banana: Hej är de nån som vet var ponny SM i hoppning inomhus går nästa år???
Svar
1
· Visningar
702
Senast: ponnyryttaren
·
M
Hoppning Rolf-göran Bengtsson kom femma :banana: och rodrigo Pessoa vann.
Svar
10
· Visningar
1 060
Senast: cissan
·
Hoppning Vet inte varför jag har så svårt att lära mig, blir för mycket för min stackars lilla hjärna :crazy: Hur gör ni när ni kommer mot ett...
Svar
6
· Visningar
1 946
Senast: Pettsson
·
Z
Hoppning Har en fråga!? Jo, jag undrar, vad är en kulvert för typ av hinder? Är det ett slags tjockare plankhinder? Förstår inte riktigt vad...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: Ziri
·
Hoppning Jo, det är så att jag rider en häst på min ridskola mycket just nu. Vi trivs med varandra och det är nästan aldrig några problem...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Docka
·
M
Hoppning Hur skulle du lägga upp ett löshoppnings pass till en häst som stått helt i 4 månader har inga muskler och inte löshoppats på 7 månader??
Svar
9
· Visningar
828
Senast: Morotsbiten
·
A
Hoppning Någon som har nån aning om hur det går till? Vi har ett ponny lag. Men FÅR alla häöstar vara D-ponnyer Hur anmäler man sig?
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Asterix
·
A
Hoppning Det tävlades i hoppning komb. med terräng utanför Östersund i lördags. Finns det någon som vet var man kan finna resultatet ? Även om...
Svar
1
· Visningar
858
J
Hoppning Efter måååååånga års hopp-uppehåll har jag nu börjat hoppa lite smått igen! :smirk: Nu gäller det att hitta tillbaks till känslan...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Jezz
·
H
Hoppning halloo! :bow: snart e det ju jul!!! å då måste man ju vara med på minst en jul hoppning iaf!! :rofl: vilka klubbar har julhoppning...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: Jochanda
·
M
Hoppning :confused: Rider en häst där ridningen från ägaren varit väldigt sporadisk nu vill hon hoppa 140cm. Hästen har oxå haft boxvila i ca 1,5...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Medea_1
·
I
Hoppning Hur får man en bild under sitt namn?bukefalos förklaring e så knäpp!detta hör inte riktigt hit men svara gärna ändå!!plz!! :bow:
Svar
1
· Visningar
685
Senast: sweep
·
Z
Hoppning Läste en gammal tråd om hur mkt pengarna spelar in i hopptävlandet. Där hade bl a "Cyllene" skrivit att hon som yngre hade haft en ponny...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 006
Senast: Lady_S
·
C
Hoppning Hur länge hoppade ni under graviditeten? Är gravid för andra gången nu och jag känner en enorm skillnad på balansen nu jämfört med bara...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: tek
·
F
Hoppning Visst skulle EM nästa år gå i Italien? Är det isåfall någon som vet vart i Italien det går? Och ungefär vart det ligger?
Svar
1
· Visningar
723
Senast: pixiegnomen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka