Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Om någon är intresserad så är resultaten från Young rider finalen som följer: 1 EMMA EMANUELSSON, Nääs RF CACTUS L 0 + 0 38.3...
Svar
8
· Visningar
2 824
Senast: Happimess
·
E
Hoppning Jag har nyligen (6 veckor sedan) köpt en ny häst (fullblod/halvblod) som är sex år. Han har oturligt vis blivt rädd för att hoppa och...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: Elina Andersson
·
Hoppning Såg på Hastmagasinet.com att RGB INTE ska vara med eftersom MacKinleys italienska ägare vill att han satsar på Verona denna helg...
2
Svar
22
· Visningar
1 967
Senast: kopur
·
Hoppning Jaha, då kommer jag här igen med de mest självklara frågorna av alla :D - Hur långt avstånd är lagom mellan travbommar, till en häst...
Svar
7
· Visningar
1 052
Hoppning Jag har en 5 åring som jag började hoppa in i april i år. Vi startade en 60 cm clearround i slutet på maj och hon hoppade lugnt och...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: pialotta
·
C
Hoppning Ja imorrn ska man då tävla första tävlingen på hästen jag haft i ett par månader. Han är en jäkligt busig herre som har fått gjort...
Svar
7
· Visningar
921
Senast: Chough
·
M
Hoppning Någon som vet hur många poäng man får om man vinner en deltävling i värdscupen? Vill också veta hur många poäng man får för övriga...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: klockan
·
Hoppning Hur gammal ska unghästen vara när man startar dressyr och hoppning första gången?
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Ida_79
·
Hoppning Har ni några bra knep som man kan tänka på för att vara följsam i språnget när man hoppar? Nu har jag knappt gått över en bom sedan i...
Svar
7
· Visningar
1 347
Senast: ciija
·
Hoppning Någon som vet? Vilka var med och vad hände?
Svar
8
· Visningar
853
Senast: mathil
·
Hoppning De har on line-resultat på nätet. Just nu rider Maria G!!! Håll tummarna!
Svar
5
· Visningar
814
·
J
Hoppning VAd säger TR om det igentligen? Förbjudet?
Svar
11
· Visningar
1 200
Senast: Jaba
·
H
Hoppning Har en enkel fråga... Får man med B-ponny tävla i klassen för C-ponny med ryttare över 13? Dvs om man är för gammal att tävla sin...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: mycket_irriterad
·
S
Hoppning Idag red jag till ridskolan för att rida i padocken och träna lite cavaletti,hade lagt ut en ynka bom och min häst vägrade gå över han...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: Diabetikern
·
L
Hoppning Läste (i DN) att delar av ett positivt dopingprov blivit stulet. Det blir verkligen konstigt med placeringar som ändras i efterhand...
Svar
13
· Visningar
1 147
Senast: solros
·
Hoppning www.ridsport.se har ny layout och nu kan jag inte hitta några resultat från i helgen... I fredags var det fortfarande gamla utseendet på...
Svar
2
· Visningar
817
·
K
Hoppning Ska tävla lokalhoppning på lördag.. Och n har jag sett startlistorna och fattar inte ett dryfft av dem.. ska vara med i två klasser och...
Svar
8
· Visningar
910
Senast: karatefisken
·
Hoppning Jag har skaffat mig en unghäst på 2,5 år. Hon är enligt säljaren löshoppad ca 8 gånger på et bra vis. Undrar om fördelarna med att...
Svar
7
· Visningar
1 440
Senast: _Peplis_
·
Hoppning Tja!! Nu är det dags för mig o min nordsvensk att vis oss på tävlingsbanorna igen, har haft en seg period. Jag skulle gärna vilja ha...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Lycanthrope
·
N
Hoppning Hej! Jag är en aning hopprädd och jag undrar hur jag ska kunna "bota" det! Jag blir nämligen osäker redan på 50/60 cm. Både jag och min...
2
Svar
38
· Visningar
2 667
Senast: hoppla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar