Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat så mycket förut, men ska börja så smått.. Vad har man för avstånd mllan cavaletti bommar?? Vad har man för...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: emmath
·
Hoppning Okej, jag kan ingenting om tävlingar :p Vad heter all olika steg och vad ingår det i dom?
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Sass
·
P
Hoppning till Skånska idrottsgalans bästa idrottsprestation. Rösta på: http://www.idrottsgala.nu/ Även Enbets-laget i körning som tog VM-guld...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: pemma
·
Hoppning Hej! På många proppar i hoppning kan man se att det breve en klass står tex (520+0) eller nåt.. Vad betyder det?? Har kommit fram till...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Etoile
·
K
Hoppning ...under intervjun i början av TV-sändningarna i helgen? Någon som kan återberätta lite kort? Såg reprisen igår, men pojken fipplade med...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 086
Senast: Breccia_
·
L
Hoppning Jag undrar om det är några hoppryttare som tävlar ponny? som har en ponny som de utbildat själv? kanske till att tävla la-msv? isåfall...
Svar
7
· Visningar
913
Senast: Splittan
·
Hoppning Om man rider i mål och -sen- ramlar av, vad gäller då?
2
Svar
27
· Visningar
2 910
Senast: overtyre
·
Hoppning Skulle behöva lite tips o hjälp vad ja ska göra åt olaterna som min häst håller på med. Hon brukar kunna göra så att hon precis i...
Svar
6
· Visningar
920
Hoppning Är det någon som kan förklara för mig vad klasse A, S, M och L motsvarar för höjder?
Svar
13
· Visningar
3 930
Senast: rubytoo
·
Hoppning Rolf-Göran Bengtsson och McKinley (stavning?) vann världscupen i Helsingfors idag!!! Tjohooo!!
Svar
17
· Visningar
1 043
Senast: strumpan
·
E
Hoppning tjena. tänkte bara fråga hur ni lägger upp er träning? Ni som är ute och tävlar, ni rider antagligen inte bara i skogen på vardagarna...
2
Svar
21
· Visningar
2 293
Senast: busungeN
·
Hoppning Någon som vet om någon VM-ryttares Hemsida? Alltså någon utländsk..förutom de som står med på Ridsport.se´s hemsida?
Svar
4
· Visningar
802
Senast: _HANNI_
·
P
Hoppning har just kommit hem från veckans häftigaste tävling. Alla ryttarna var där, det var härligt att slippa se dem på tv. Peter Ericsson...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Pooky
·
Hoppning Blir snart helt galen, har letat på internet om måtten på löshoppningsbana. Ska va måtten på ett ridhus som e 20*40 meter. Nån som...
Svar
10
· Visningar
2 147
Senast: Dilli_Blue
·
Hoppning Har ni någon maxgräns i avstånd (antal mil) för att åka till tävling? vad är den? Åker ni längre till tävlingar m högre status (säger...
Svar
15
· Visningar
1 376
Senast: Emma006
·
Hoppning Jag vet att det finns en tråd om detta redan. Men jag är så trög och nu sitter jag och ska göra en internetanmälan (sista anmälningsdag...
Svar
4
· Visningar
1 677
Senast: Ylva
·
1
Hoppning Hej behöver hjälp med bett, har köpt en 6 åring och har problem att hitta ett bett i hoppningen framförallt. Han har jättelätt för att...
2
Svar
22
· Visningar
2 081
Senast: 12345
·
Z
Hoppning Är bara nyfiken på hur det gick för svenskarna?? Missade nämligen det som sändes på TV tyvärr! //Z
Svar
11
· Visningar
896
Senast: roslagen
·
Hoppning Hjälp! Min häst har börjat stoppa på oxer men rättuppstående går super. Nu har ju jag oxå blivit rädd för att hoppa dessa. Va ska jag...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: roslagen
·
B
Hoppning Jag undrar varför klubbarna aldrig ordnar så att man kan hoppa Clear Round i högre höjder? Alltid bara 90 cm på stor...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: Xenox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka