Avstånd??

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare kulirez
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 871
K

kulirez

Hej! Jag har inte hoppat så mycket förut, men ska börja så smått.. Vad har man för avstånd mllan cavaletti bommar?? Vad har man för avstånd i en kombination?? Vad har man mellan en bom innan hindret och själva hindret? Tacksam för svar.. Min häst är 1.50, så han tar imga jättekliv. :)

Sv: Avstånd??

Såg att det funnits liknande trådar tidigare, bl.a. en om avstånd för D-ponny. De borde ju passa din häst också. Sök i forumet på av stånd eller gå in på din tråd och titta längst ner på sidan på liknande ämnen. :idea:

Liknande trådar

Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
680
Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: misswilma
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 031

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?

Hästrelaterat

Tillbaka