Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Hoppning Hej! Jag rider en häst som har svårt för att taxera och komma rätt på hindren. Det är precis detta som är MIN svaghet också (vilket...
Svar
8
· Visningar
1 117
Senast: wintersnowdrift
·
S
Hoppning Ja ni ser rubriken.. Måste man ha klädes enligt TR..? Måste man ha vita ridbyxor alltså..? :p Hehe.. blåbär you know. ;) Får man...
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: staaria_
·
K
Hoppning http://www.hastmagazinet.com/nyhet.asp?id=4678 :bump: :bump: :bump:
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Russis
·
H
Hoppning Vet någon om det går i Dagstorp nästa år som det brukar? Visst ska man ha kvalat till msv för att få vara med där? Tack på förhand //...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: starcraft
·
S
Hoppning Är det dumt att låta en 8-åring hoppa en B-ponny på klubbtävlingar??
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Mitra
·
M
Hoppning Hej alla hoppryttare jag tycker det är ganska skojj att hoppa men är lite rädd för det. När jag väl kommer över hindret så är det inga...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Russis
·
C
Hoppning Jag var med i ponnyalsvenskan i hoppning i år..... gick inte så bra!! men vi var me i unghästklass och nadja vägrade 2 gånger på sista...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Snuffsan
·
Hoppning Jag är ingen hopp-människa, så undrar jag vad en av hästarna hade på sig under tävlingarna...Marcus Ehnings häst hade en svart "trekant"...
Svar
15
· Visningar
1 202
Senast: Timsetim
·
O
Hoppning Någon som har nåra bra ideer på saker som man kan lägga på/under hindret för att träna hästen på titthinder? Det vi har är: - Ett...
2
Svar
28
· Visningar
2 509
Senast: Jessie81
·
M
Hoppning Här kommer resultat från stora hoppningen i kväll. 1.H&M BUTTERFLY FLIP Malin BARYARD-JOHNSSON (SWE) 0.00 0.00 37.41 2 66 GITANIA...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Timsetim
·
Hoppning Är inte det lättaste!! Jag tycker att det är ytterst sällan det är någon som verkligen säger åt en vad man ska ändra på för att rida...
2
Svar
31
· Visningar
8 712
Senast: LadySara
·
Hoppning Vid vilken ålder börjar ni hoppa era unghästar under ryttare? En del börjar ju redan nu på hösten med sina 3 åringar, vilket jag tycker...
Svar
16
· Visningar
1 311
Senast: shady
·
Hoppning Idag var min flicka på sin första hopptävling med egna hästen. Hon var helt kolugn,den som var nervös var jag... Jag var livrädd att...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: skjona
·
Hoppning Nu är det inte många tävlingar kvar på säsongen, och de första tävlingarna dyker ju inte upp förrens i slutet av februari - början av...
Svar
16
· Visningar
1 553
Senast: coletessan
·
S
Hoppning Vet ni hoppfantaster hur högt och långt en häst hoppade för 55år sedan?
Svar
8
· Visningar
940
Senast: Rufsan.
·
R
Hoppning det finns ju olika bedömningar som man kan tävla i men hur rider man en zurich hoppning? vad är det? vad går dte ut på? finns det...
Svar
11
· Visningar
2 078
Senast: Lady_S
·
M
Hoppning undefined Hej jag har en varmblodig travare, jag undrar om nån tror att han kan bli en bra tävlings häst , han har hoppat 95 cm i hela...
Svar
14
· Visningar
2 596
Senast: påff
·
Hoppning Eh, känner mig väldigt efter nu, men läste i Aftonbladet idag (Malins fortkörning) att svenskarna "överranskande tog OS-silver". Stämmer...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: mathil
·
Z
Hoppning Var o kollade på ponnytävlingar i helgen. I omhoppningen (a:1a) så blev det tydligen fel på tidtagningen, så en ryttare blev "tidlös"...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: Lady_S
·
L
Hoppning Hej alla glada (och sura för den delen också)! Jag har alltid tyckt att hoppning är läskigt och farligt. Jag har tyckt att det går för...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: trazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka