Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning hej! Jag rider en d-ponny som är 6 år. Hon är inte så mycket hoppad tidigare och får inte riktigt med sig bakbenen i sprången. Hur...
2
Svar
22
· Visningar
2 905
Senast: Yoghurt
·
A
Hoppning Har ett halvblod som jag tävlar med i hoppning. På träning och framhoppningar går det alldeles strålande men inne på banan blir det ofta...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: anna210
·
Hoppning Jag har ett litet "problem"! Ska väl inte klaga eg, men jag behöver få tips på hur i hela friden jag ska lyckas sitta kvar i sprången på...
Svar
15
· Visningar
2 099
Senast: alice
·
L
Hoppning ponnyn jag köpt är väldigt stark och framåt mot hindrerna hon mest rusar bara... hon verkar vara lyhörd egentligen men får lite panik...
Svar
12
· Visningar
1 284
Senast: Malle Palle
·
Hoppning Såg en tjej som hade sådana sporrar idag på tävling, blev fundersam på om det är tillåtet, någon som vet? :confused:
Svar
19
· Visningar
2 970
Senast: Love_you_Carmen
·
Hoppning Jag undrar bara om någon vänlig själ kunde förbarma sej över en förvirrad ponnymamma. I går tränade min flicka för sin hopptränare och...
Svar
5
· Visningar
1 654
Senast: skjona
·
F
Hoppning Jag kollar på häst nu...och har hittat en jätte bra men han är inte inhoppad,finns det någon som har hoppat in eller håller på att...
Svar
11
· Visningar
3 041
Senast: pysan
·
E
Hoppning Nu i helgen är det ju Baltic Cup i Halmstad. Jag undrar lite om söndagens första klasser, se här...
Svar
4
· Visningar
6 159
Senast: Egonson
·
K
Hoppning Vart hittar ni propositiner?? jag har försökt att hitta lokala hopp¨tävlingar med att söka efter det på google.. utan att lysckas...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: toughcookie
·
M
Hoppning Jag rider islandshäst, och jag och pålle ger oss inte på några större svårigheter (eller höjder :p) tillsammans. Förra vintern jobbade...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: tant agda
·
E
Hoppning Kan inte någon lägga ut den här ? det var ngn som gjorde dte förrut och den var jättebra ! det stod inte bara på ett ungefär utan alla...
Svar
15
· Visningar
2 907
Senast: Dimmans_Elaine
·
A
Hoppning Jag kanske beter mig lite fegt men jag har ett arabsto på 8 år max. c-ponny.. vi har bara hoppat 1 m för att jag är rädd att hennes...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Ämelie
·
Z
Hoppning Kvalar man dit och isåfall hur? Vad krävs för det och när är det? Min första unghäst, ingen koll på dessa saker :confused:
Svar
13
· Visningar
2 047
Senast: Cyllene
·
I
Hoppning Så har det då gått en helg med Ponnyallsvenskans sista omgång. Arga och irriterade föräldrar. "Varför ska jag behöva betala...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: ponnyryttaren
·
Z
Hoppning Är aktiv i en klubb i hoppsektionen på västkusten som ordnar hopptävlingar då och då. Själv har jag inte varit ute och tävlat så mkt så...
Svar
16
· Visningar
1 528
Senast: apocalypsen
·
Hoppning Är det någon som ska dit i kväll? :) Jag får väll lov att vara funktionär som vanligt.. :smirk: Hehe, om kusen står inne när det...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: Anteya
·
Hoppning Min häst tävlade i helgen. I första klassen petade hon ner ett hinder och det säger jag inte så mycket om, men i andra klassen hoppade...
Svar
3
· Visningar
794
·
F
Hoppning \"Börja\" hoppat 13-årigt sto! *råd* Jag har ett hbl sto på 13 år som bara har hoppats lite grann i skogen tidigare. Nu har jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: malik
·
P
Hoppning Någon som vet vad DNK är för någonting? tror att det har nått med bestämmningar att göra, liknande TR. men vart får man tag på DNK osv...
Svar
2
· Visningar
1 127
·
Hoppning eller Träninstävling under tävlingsmässiga former.. Så här är det, vi har tänkt anorda en CM-hoppning och bjuda in andra...
Svar
5
· Visningar
1 600
Senast: Etoile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hård nacke
  • Uppdateringstråd #2