Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning Hejsan! Jag är ny här på forumet =)) Men är nyfiken på hur högt ni hoppat nån gång. Hörde en idag som hade hoppat 1.85...Det är ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 856
Senast: trazel
·
A
Hoppning Hallåå.. Jag är i stort sett ny på tävlingsbanan, har bara tävlat på ridskolans hästar och deras små cm hoppningar eftersom jag inte...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Ylva
·
X
Hoppning Hur högt har ni hoppat på tävling? bana. clearruond? har ni hoppat pussiance? hur högt? (tävling höjdhopping) samt hur högt har ni...
2
Svar
29
· Visningar
1 908
Senast: fossig
·
L
Hoppning Vad behövs för hästen och ryttaren på regional tävling? Dvs. hästpasS? licencer? osv. :)
Svar
2
· Visningar
702
Senast: starcraft
·
M
Hoppning Hur gammal får man max vara när man skall hoppa A-ponny el. B-ponny i unghästklass och vanlig? Finns det åldersgräns??
Svar
4
· Visningar
1 566
Senast: Xenox
·
Hoppning Jag hoppade två pyttehinder idag för första gången på länge, och jag hade urtaskig balans! Dels känner jag att jag inte trampar ner...
Svar
9
· Visningar
1 987
·
S
Hoppning Jag ska tävla och måste därför anmäla mig. Vilken hemsida hittar jag alla propositioner på? Väldigt tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Jaquie
·
Hoppning nån som ska på peter marknes clinic i gislaved imorgon? har verkar ju vara poppis att träna för, vi får väl se, har aldrig sett honom...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Splittan
·
Hoppning Var idag och löshoppa mitt sto för Mikael Nolin. Hon var kanonduktig. :banana: Fick "betyget" en mycket fin häst som verkligen kan...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Mitra
·
S
Hoppning Min häst är totalt livrädd för små bommar som ligger på marken,han är en f.d travhäst.Hade tänkt att han skulle bli hopphäst men börjar...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: staaria_
·
Hoppning Måste det vara trästaket runt hela hoppbanan på en lokalhoppning eller duger dubbla elband på en långsida ??? /Cetzy tävlingsarrangör iår .
Svar
3
· Visningar
835
Senast: cetzyboy
·
R
Hoppning Visste inte om jag skulle lägga in på Hoppning eller Western. Flytta tråden om det behövs! Jag har varit ganska inne på dressyr och...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Zlatan
·
Hoppning Hur tränar man hoppägat. så att man kan se distanser o lägga hästen rätt. jag har alltid haft lätt för att se avstånden när jag hoppar...
2
Svar
23
· Visningar
2 010
Senast: fejko
·
Hoppning varför har vissa 2 av samma klass ?? Jag har beslut ångest om jag ska anmäla till 2 1 metersklasser eller om jag ska anmäla till...
Svar
7
· Visningar
1 154
Senast: Dinosaur
·
Hoppning Min tränare har tävlat min häst och jag vill att han ska fortsätta med detta eftersom hon varit knepig. Nu hör det till saken att han...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: ancan
·
M
Hoppning Jag ska träna för första gången i grupp på min fyra åring :eek: E ganska nervös för hon kan "explodera" Ibland.!!! åå nervösss :cry:
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Mahogney
·
T
Hoppning Tävlar 2-3 gånger per månad, MsvB. Däremellan normal träning hoppning, dressyr, uteritter. Är idag lite seg, skulle vilja ha lite mer...
Svar
5
· Visningar
1 035
·
L
Svar
2
· Visningar
1 265
Senast: Pillan6
·
L
Hoppning Hej! Undrar bara om det finns någon hemsida där man kan kolla alla lokala tävlingar i år för ponny?? Har gått in på ridsport.se men...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Arwyn
·
F
Hoppning Alla ni som tävlar/tävlat/ska tävla m er hopphäst. Vad har ni för stam på er häst? min lille man. zeppelin-limelight vad har er...
2
Svar
23
· Visningar
2 188
Senast: Sass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar