Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning hej :bump: :bump: :bump: Jag är lite nyfiken på hur lång tid ni brukar räkna att det tar för en ryttare att rida en hoppbana på...
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: Lollan
·
P
Hoppning Har nyligen börjat tävla min lilla häst i hoppning och han har verkligen varit över all förväntan :D Fram till sommaruppehållet håller...
Svar
7
· Visningar
1 882
Senast: tant agda
·
Hoppning Hej! :bump: Måste man hälsa på en hopptävling? och "när" gör man det? :confused: Förstår ingenting, endel gör det och endel...
2
Svar
34
· Visningar
2 896
Senast: hoppar&studsar
·
C
Hoppning Såg tråden under dressyr och tänkte göra en lika dan här. Hur tycker ni en hopphäst ska se ut? nätt eller ej? färg, täcken? mm...
2
Svar
25
· Visningar
2 467
Senast: Anteya
·
S
Hoppning Jag har alltid mätt från själva hållaren, men så hörde jag att på en klubbtävling de hade i vårt stall så mätte de från övre delen av...
Svar
5
· Visningar
1 225
·
A
Hoppning Har en häst som ofta landar i vänster galopp efter hinder - även om jag kommit på det i höger galopp! :crazy: Vet att det kan bero...
Svar
9
· Visningar
2 357
Senast: bapro
·
S
Hoppning jag behöver muskla min ponnys rygg och jag tänkte att hoppning kan vara ett kul sätt och kanske bra också? idag tänkte jag köra lite...
Svar
6
· Visningar
806
Hoppning var på clinic för peter markne idag, och i stort måste jag säga att jag är jättenöjd. trevlig och rolig att lyssna på, väldigt kloka...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: Nyrelski
·
O
Hoppning Ja har fått jobb hoss Jerry Smith! :) Jag är sååå happy!
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: Lollan
·
A
Hoppning Var på tävling i Tingsryd för ett tag sedan - Lokal tävling, häst. I 1,0 m klassen vad det en kombination - det får man väl inte ha i...
Svar
18
· Visningar
1 392
Senast: Bellapops
·
F
Hoppning Hur högt blir det om man ställer vita "sockerbitar" så högt det går? :confused: :) :)
Svar
14
· Visningar
1 000
Senast: fossig
·
A
Hoppning Okej, nu kanske jag låter som om jag är helt dum i huvudet, men vad menas med meeting egentligen? :o Vad är det för skillnad på ett...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Arsozah
·
Hoppning Bonusdottern ska tävla 1:a maj och det är på gräs och ponnyn hon har hos sin mamma har inga skor och är en unghäst och har aldrig hoppat...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: Scilla
·
L
Hoppning Jag har ett sto som är väldigt rund om magen för tillfället, eller ganska fet för övrigt med :D men frågan är hur tränar man bort...
Svar
10
· Visningar
1 525
Senast: Happy
·
S
Hoppning Var på en hopptävling i går och dåred en tjej på lokalnivå som vanligtvis brukar rida på nationella tävlingar. När hon kom ut ifrån...
Svar
6
· Visningar
1 015
E
Hoppning Hur är det egentligen? Hur många klasser får en och samma häst starta under ett meeting? På två dagars meeting brukar man ju...
Svar
9
· Visningar
3 625
P
Hoppning Vad har ni för åsikter om hoppning? vad tycker ni är bra och dåligt? skulle vara jättesnällt om ni kunde skriva det :)
Svar
5
· Visningar
817
Senast: älgen
·
R
Hoppning varför är vissa hästar tryggare när dom får hoppa lååångt ifrån och vissa "vill" komma så nära det bara går?? :confused: kan män...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: md5krist
·
M
Hoppning Härmar dressyr, fast här pratar vi om böcker som handlar om hoppning. :) Vilka tycker ni om? Tycker själv att det är ganska ont om...
Svar
17
· Visningar
1 748
·
S
Hoppning Undrar varför man använder förbygel på sina hästar? Kan man ha förbygel utan martingal?
Svar
9
· Visningar
13 904
Senast: CeciliaHeikne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka