Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Jag har ridit på storhäst tidigare och är hyfsat ridkunnig. Jag ville testa på något annat och sökte mig till islandshästen och har...
2
Svar
21
· Visningar
3 053
Senast: josse
·
Islandshäst Ja ni, vad är egentligen gränsen för ryttarens vikt på dessa små hästar? Nog har man hört att de kan bära 100 kg o.s.v, men ja tvivlar...
2
Svar
30
· Visningar
2 561
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Jag har ridit tidigare för "barrock" tränare och nu för en klassisk tränare och även för islandstränare och alla har olika sorters...
2
Svar
34
· Visningar
3 477
Senast: Katina
·
Islandshäst Hej hej! Vilka ska vara med på islandshästens dag? Vilken häst, vilken klass? Själv ska jag och Múninn vara med i mellanklass...
Svar
9
· Visningar
1 320
Senast: Lilla_jag
·
J
Islandshäst Hejsan! Tänkte vara med och tävla Terräng och Trail i slutet av april. Någon som har tävlat det, skall tävla det eller vill tävla det...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: yew98fq
·
J
Islandshäst Har försökt läsa på islandshästföreningens hemsida, men hittar inte beskrivningen. Står det kanske i FIPO (ska beställa dokumentet)...
Svar
4
· Visningar
1 377
Senast: Trassla
·
J
Islandshäst Hur kan man konkret se att hästen har börjat bygga "rätt" muskler? Visst självklart så kan man ju se hur hästen bär sej under ryttaren...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: josse
·
L
Islandshäst Importerade min pålle från island i september förra året. Allt har funkat bra, han är frisk och pigg och en underbar häst! Men nu börjar...
2
Svar
24
· Visningar
3 897
Senast: iller
·
T
Islandshäst För rätt så länge sen pratade vi om hur hästen flyttade sina ben i tex. tölt. Då var det nån som länkade till en bra sida där man såg...
Svar
6
· Visningar
1 587
Senast: Lobelia
·
S
Islandshäst ...burde gå helt fint, MEN... Hesten min er 133 i mankehøyde, ridd i 1 1/2 år, er relativt kraftig, men har fortsatt en del ryggmuskler...
Svar
19
· Visningar
2 010
Senast: sleepy
·
  • Låst
Islandshäst Finns några islandsryttare norr om sthlm här ? :) Jag har arabhästar o bor i Närtuna mellan rimbo o arlanda som är omgivet av...
2
Svar
25
· Visningar
2 918
Senast: bengall
·
S
Islandshäst Våren är på gång! Långa vinterhår bara rasar från pållan! Alla andra i stallet ser ut ungefär så här :crazy: när jag står ute och...
Svar
16
· Visningar
1 362
Senast: Lilla_My
·
Islandshäst Jag gillar att tänka framåt och funderar mycket på den dag då jag har råd att skaffa mig en egen Islandshäst. Det jag inte blir riktigt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 182
Senast: Jadzia
·
A
Islandshäst Då skriver jag ett inlägg här istället....Hur skulle en annons eller en beskrivning på en häst se ut för att den skulle bli intressant...
2
Svar
25
· Visningar
2 435
Senast: Sammets_rosa
·
D
Islandshäst Någon som sitter inne med jättebra tölt-träningstips? Skulle passa bra i detta läge... Min valack har det svårt med tölten och jag är...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: Dolores_88
·
Islandshäst Var har era hästar sin ryggskevhet? Hur har ni komit fram till det och vad gör ni åt det? Mina ( och de flesta jag fått äran at klämma...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 187
Senast: Betsy
·
J
Islandshäst Hejsan! Hur många finns det egentligen i Sverige? På ett ungefär.. :confused: Vore kul o veta! :) /Frida...
Svar
1
· Visningar
923
Senast: Freyr
·
B
Islandshäst Någon som vill veta resultaten från Aska cup? Det är en gaedingakeppni som gick idag i Finsta ridhus utanför Norrtälje. Tävlingarna var...
Svar
11
· Visningar
2 935
Senast: Båbbe
·
Islandshäst ..så i brist på andra intressanta trådar så skapar jag en. Vilket ben fuskar era hästar oftast med? Hur yttrar det sig? Vad gör ni åt det?
2
Svar
21
· Visningar
2 403
Senast: Djurjouren
·
Islandshäst Jag är inte speciellt bra på isländska. Kanske någon vill övesätta detta till svenska? Syning 8 vetra 1989, Vididal, Stormot...
Svar
3
· Visningar
1 451
Senast: Betsy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18