Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst På sistone har alla islandshästryttare fått för sig att de har extra breda och extra korta hästar. Det stämmer säkert i många fall, men...
2
Svar
38
· Visningar
3 520
Senast: sambaengi
·
F
Islandshäst Hur är det egentligen alla ni som rider islandshäst? Jag undrar över våra storlekar som ryttare på denna lilla om än starka ras? Den...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 622
Senast: sambaengi
·
R
Islandshäst hej jag undrar om min (feta) syster kan rida en isis eller är hon för fet finns det någon häst hon kan rida? hon väger 115 kg och det...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: lime
·
Islandshäst hejsan! jag undrar hur många grenar det finns inom islandshäst sporten???
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Båbbe
·
R
Islandshäst Ja ni, vad är egentligen gränsen för ryttarens vikt på dessa små hästar? Nog har man hört att de kan bära 100 kg o.s.v, men ja tvivlar...
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: Inte_Ung
·
E
Islandshäst Hej! Jag har en isis hemma som har det lite så och sådär med tölten! Har ni några tips på hur man kan göra den bättre?? Han kan tölta...
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: josse
·
J
Islandshäst Hejsan! Måtten för stilpass är ju ändrade från 20+20+40+140 till 25+25+50+100. Undrar om någon med egna ord kan förklara hur det går...
Svar
18
· Visningar
1 596
Senast: yew98fq
·
M
Islandshäst hej! har ridit in flera "vanliga hästar" men har nu köpt mig en islandshäst.och har precis börjat med inridningen men: han är rädd för...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 091
Senast: lime
·
S
Islandshäst De andre i stallen greide å overtale meg... ;) Så vi er ikke så veldig godt forberedt! :o Red i ridehuset i går, har ikke vært der på...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: sleepy
·
J
Islandshäst Hejsan! 1. Jag har ett par läderboots från Ástund 240 g. Kan jag använda de eller är de risk för att de blir för tunga då de blir...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: solomato
·
Islandshäst I tidningen för ett par dagar sedan stod det att två islandshästar skulle säljas på exekutiv auktion. Dock saknades hästarnas handlingar...
Svar
19
· Visningar
1 984
Senast: Fleyta
·
L
Islandshäst Undrar om det är någon mer än jag som funderar på att visa sin/sina hästar i år? Vad har ni för hästar? Förväntningar? Har aldrig visat...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: em76
·
J
Islandshäst Hade varit intressant och få reda lite på hur ni dömmer i sådana fall... Jag har allt lite frågor.. hehe :devil: ;) Tacksam för svar...
Svar
3
· Visningar
961
·
Islandshäst Jag ska för första gången tävla i en klubbtävling i helgen. Har nu blivit osäker på vilken klädsel som krävs och tappat bort mitt FIPO...
Svar
5
· Visningar
1 388
Senast: Hjartagna
·
J
Islandshäst Nu har jag (det var på tiden)kommit på att det som ska jobbas med till 100% är min sits. Har till min förskräckelse upptäckt att när jag...
Svar
13
· Visningar
1 328
Senast: josse
·
H
Islandshäst Nån som vet resultaten från Istölten i (Århus?)Danmark?
Svar
9
· Visningar
1 805
Senast: Sesselja
·
Islandshäst Jag skulle behöva en liten faktakoll, alltså ingen diskussion kring huruvida dessa personer är duktiga eller ej för det vet jag inte så...
Svar
15
· Visningar
2 235
·
Islandshäst Efter ridlektionen i måndags har jag roat mig med att försöka gå igenom övningarna i hjärnan och tänka på hur jag skulle göra dem om jag...
Svar
1
· Visningar
1 031
Senast: em76
·
S
Islandshäst Sitter på Fengur och försöker hitta sidan där man får se hästens aktuella blup. men kan inte hitta den! vart är den? :confused:
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Backahasten
·
M
Islandshäst Fler med mig tycker säkert att det är roligt att se på bilderna som skickas in som länkar av buke-folk. Här kommer en länk som leder...
Svar
1
· Visningar
3 141
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka