Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Nu vet jag att detta inte är ngn isandhät specifik fråga,men jag känner mej ju hemma här. Får tråden ligga kvar? Fråga: Jag har en...
Svar
11
· Visningar
1 629
Senast: Djurjouren
·
Islandshäst Jag funderar på att köra in min islandshäst för att få lite variation i arbetet och för att min sambo ska få känna sig mer delaktig i...
Svar
12
· Visningar
2 736
Senast: Sammets_rosa
·
Islandshäst stübben benni´s harmony elegant, är det någon som har en sånn? vad tycker ni om den?
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: Sammets_rosa
·
D
Islandshäst islandshästar är så fina men jag gilla r inte att rida pass jag vet inte varför men jag älskar att tölta och galoppera på dem inte för...
Svar
5
· Visningar
1 422
Senast: dragon_girl
·
S
Islandshäst är det någon som vet nån bra sida på internet där man kan köpa boots?
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Reykur
·
Islandshäst I "Hem till Midgård" kan ni se hästarna Gimsteinn och Spes (från Fors Gård)agera med Markoolio, Fredde Granberg och de andra! Och i en...
Svar
10
· Visningar
1 358
Senast: Freyr
·
Islandshäst Läste en liten notis i Ridsport att Bifrosts istölt utanför ishotellet i Jukkasjärvi kommer att filmas av TV4 plus! Häftigt! När får vi...
Svar
6
· Visningar
1 246
Senast: AlexH
·
Islandshäst Jag var med en kompis och provred en islandshäst igår, och hästen var bara toppen :love: Men... Jag som inget kan om isisar tycker att...
Svar
10
· Visningar
1 543
Senast: kamomillo
·
J
Islandshäst Som jag har förstått det så finns det ett flertal isländska sadlar som är så kallat "flexibla" i bommen. Vilka typer av flexibla sadlar...
2
Svar
25
· Visningar
3 489
Senast: Gustava
·
J
Islandshäst Det pratas ju en del om magmusklernas betydelse för att hästen ska kunna jobb i rätt form. Hur kan man se dessa magmuskler? En häst med...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 615
Senast: ang
·
L
Islandshäst Är det någon som har funderat på att anmäla sig som funktionär på VM?? Tycker det verkar buskul att vara med om en sån grej :) tänkte...
Svar
7
· Visningar
1 309
Senast: kotte
·
J
Islandshäst Vet inte vart jag ska placera denna tråd? Isladshästar är ju lite speciella. Red sambons Pålla i går, samtidigt som kompisen promenerade...
Svar
13
· Visningar
1 526
Senast: skjona
·
M
Islandshäst Vilka islandssadelmärken har ni att rekomendera? Har en häst som är smäcker, ej bred över ryggen och knappt någon manke. Vet någon om...
Svar
16
· Visningar
1 809
Senast: Boj
·
F
Islandshäst Jag håller på att leta efter ett islandsföl att köpa. Men vad ska jag egentligen titta efter. Finns det några riktilinjer jag kan gå...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Båbbe
·
F
Islandshäst ...upskatta att era islandshästar väger? Ni få också gärna skriva hur höga dem är, grova, lätta i typen, mycket musklade och liknande :)...
Svar
12
· Visningar
1 300
Senast: sucka
·
S
Islandshäst Vet ni någon bra sida där man kan söka släktingar till sin islandshäst? /sanna
Svar
7
· Visningar
1 229
Senast: Sesselja
·
B
Islandshäst Jaha vad anser ni om de senast avhoppen från styrelsen? Personligen anser jag att vi kan diskutera huruvida SIF är en demokratiskt...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 989
Senast: Tildus
·
Islandshäst Och det känns så bra. Jag sålde min guldklimp för ett halvår sedan eftersom det då var så mycket trassel i mitt liv att jag var fullt...
2
Svar
20
· Visningar
2 285
Senast: GUSTUR
·
I
Islandshäst Jag har funderat lite på det här med att bygga muskler. Det borde väl vara på samma sätt som på människor, hög belastning, färre...
2
Svar
31
· Visningar
2 760
Senast: Högakusten
·
Islandshäst Finns det någon anledning till att islandshuvudlagen ser annorlunda ut motför "vanliga ridträns"? Är det isländsk tradition eller har...
Svar
7
· Visningar
1 628
Senast: _Viva_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18