Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst jag vet att detta är väldigt individuellt. men om vi tar ett genomsnitt: hur gamla var era islandshästar då deras gångarter var hyfsade...
Svar
15
· Visningar
1 423
Senast: Korven
·
P
Islandshäst Till vilken ålder får man tävla i ungdomsklass? :confused: :)
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Freyr
·
S
Islandshäst Om hesten er overbygget o.l. så er det jo ikke sikkert den blir det som vuxen... Og om den IKKE er overbygget som åring, så kan den jo...
Svar
5
· Visningar
1 290
Senast: Moniq
·
S
Islandshäst Hesten min kom fra island i oktober-01. Han har nå gått to sommere her i Norge, uten å utvikle eksem. Han stod inne om natten i sommer...
Svar
9
· Visningar
1 435
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Visste inte riktigt var jag skulle lägga denna tråd, så det fick bli här, då det är en islandshäst det gäller och det är det häsr...
Svar
12
· Visningar
2 011
·
M
Islandshäst Hur går en 4 gångstävling och en kort tölt tävling till??? Vill ev anmäla mig o perla till nått i april en sk "prova på" tävling...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: Cheeserica
·
Y
Islandshäst Jag ska börja tävla med min islänning nu i vår, och jag undrar om det är nån här som vet om Isländskt Stångbett är tillåtet i Lätt...
Svar
11
· Visningar
2 198
Senast: youngish
·
H
Islandshäst Har en islänning som varit lite överansträngd i en muskel i bak delen.Har lite problem med att få honom att bära sig på bakdelen.Någon...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: Balderum
·
Islandshäst Det finns ju en del företag som "rider in" hästar och ponnyer mot betalning. Finns det liknande för islandshästar? vad ser ni för...
Svar
10
· Visningar
1 856
Senast: Juvelflickan
·
Islandshäst Så då har jag äntligen bestämmt mig för att köpa en häst till. Dumt anser många...men varför? Jag har tid, bra ställe att ha pållen på...
Svar
8
· Visningar
1 541
Senast: Vala
·
I
Islandshäst Nog för att många tycks ha fastnat för Atli-artikeln i senaste numret av islandshästen (Vilken jag ioförsej inte tyckte gav särskilt...
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: iller
·
M
Islandshäst hej! är nybliven islandshäst ägare och undrar vad det finns för några rid tävlingar inom islandshästar? har ju inte den super...
Svar
4
· Visningar
1 048
·
A
Islandshäst hejsan jag bara undrar om det är för sent att raka hästen på halsen nu.. alltså bara fram på halsen och inget mer? känner att jag skulle...
Svar
5
· Visningar
1 826
Senast: Moniq
·
O
Islandshäst hej! jag har en undran om namnbetydelser för islänningar. jag vet ej om jag hr lagt in denna tråd på rätt ställe men jag provar. jag...
Svar
9
· Visningar
8 853
Senast: Osis
·
Islandshäst Hej! Jag ska sälja en av mina Islandshästar. Vad ska jag tänka på när spekulanterna kommer? Självklart vill jag att dom får han i både...
Svar
4
· Visningar
1 452
S
Islandshäst Hesten min har veldig konstig rygg... Han er bred og overbygget, i tillegg så svaier han i ryggen når man sitter på han... Jeg kan...
Svar
3
· Visningar
1 222
Senast: sleepy
·
C
Islandshäst NI tittar väl på nästa hästliv!!!!! Torsdag kl 20:00 Islandshästar i världsklass :) :banana:
2
Svar
28
· Visningar
2 743
Senast: Betsy
·
L
Islandshäst Jag väger typ 43 kg , ska man väga mer för att rida islandshäst? Det spelar väl ingen roll.... Jag har ridit i nästan fyra år och jag...
Svar
11
· Visningar
1 550
Senast: Brolinskan
·
Islandshäst Hur ska man gå till väga för att registrerar sin pålle i sverige? är inte alls insatt i sånt! behöver snabbt savr gärna... //Emma//
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Reykur
·
J
Islandshäst Hejsan! Nu när de flesta tävlingarna har kommit upp på SIF:s sida så börjar det pirra i magen! :) Har verkligen saknat det. Är det någon...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: yew98fq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?
  • Valp 2024