Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej, jag tänkte fråga om någon vet hur många placerade det blir om det är 82 stycken anmälda i en hopptävling?!
Svar
5
· Visningar
922
Senast: flugskit
·
Hoppning Det låter nog mer dramatiskt än vad det är. Men, nu ni ska få ni se! Efter FYRA års uppehåll från hoppning så är jag tillbaka! Till...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: Blueberry
·
Hoppning Om 3 veckor, den 14:e så ska jag vara med och tävla i en liten stalltävling på min medis, ett varmblod på 9 år. Redan nervös, trots att...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: GALOPP
·
I
Hoppning Har några frågor bara: om man har ryttarlicens för häst får man då starta ponny på lokal-tävling? & man får väl tävla c-ponny i lokal...
Svar
3
· Visningar
792
Senast: _Information
·
Hoppning Sätt in lite hoppbilder, samt skriv hur högt ni har hoppat :) Jag vet inte hur man lägger in bilder här men jag kan berätta att jag...
2
Svar
35
· Visningar
5 138
Senast: hannanilsson
·
B
Hoppning Hej alla! tänkte höra mig för lite ang bett. Jag har alltid ridit mina hästar på 3delat bett, men har nu en ny häst som hoppar högre...
Svar
1
· Visningar
2 345
Senast: Zara
·
Hoppning Får man tävla på sidepull??
Svar
4
· Visningar
853
Senast: __Stilett__
·
B
Hoppning När eran ridskola har KM, vilka höjder brukar klasserna ligga på då? har ni riktiga klasshöjder, LD, LC, LB? eller brukar ni även har 2...
2
Svar
23
· Visningar
2 090
Senast: Dark_Iris
·
Hoppning Vilken utrustning får användas i semifinalerna i 4 års champ ? samma som på en vanlig lokal/regional tävling? Står på swedehorse...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: hyperff
·
J
Hoppning Jag skulle vilja ha kommentarer och så, till dessa hoppbilder på mig och min ponny Fröken Fanny. Både possetivt OCH negativt. Vi måste...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: dolce__g
·
C
Hoppning -------------------------------------------------------------------------------- Jag ska börja rida en D - ponny som är ca 148,3 (Kan...
2
Svar
30
· Visningar
2 210
Senast: TeamTanja
·
G
Hoppning Ska tävla hoppning nu i helgen. Var ett tag sen sist. Nu har mamma fått för sig att jag måste ha väst. Vad är snyggast? Att ha västen...
2
Svar
23
· Visningar
1 938
Senast: Magic_Mac
·
R
Hoppning Hejsan! Kom med roliga förslag till vad man kan klä ut sig till!:bump:
Svar
12
· Visningar
9 694
Hoppning Hej, finns det nån som vet om det finns någon regel i tr som säger hur många starter ett ekipage (dvs samma ryttare o häst) får göra...
Svar
8
· Visningar
1 847
I
Hoppning Hej, här lägger jag upp hopptävlingen - träning som jag var med på i augusti. Hela filmen kom inte med sen är bilden lite dålig pga att...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Idrus
·
M
Hoppning Hej hej, undrar över avstånd till en ganska stor dam med vinnande trav och galopp. trav resp. galopp bommar ? Studs ? Tack. Mvh
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Manticore
·
W
Hoppning Får man använda små sporrar på en 6-årig ponny som startar avd B för ungponnyer på lokal nivå?
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Henchen
·
Hoppning Jag ska tävla imorn..på en häst jag har hoppat 1gång! Ska hoppa med laget 1,10 men en 1m klass innan..problemet är: Man får INTE ta...
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: Bellina
·
M
Hoppning Någon som känner till ngn hemsida med resultat, startlistor etc?
Svar
13
· Visningar
1 039
Senast: elle12
·
E
Hoppning Hej på er! Letar för fullt efter en Säkerhetsväst! Vill ha en Racesave 2000 RS i marinblå, men hittar den ENDAST i svart! :mad...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Idasagare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka