Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Hoppning Hur kvalar man som överårig ryttare till championatet på ett 7-årigt sto som haft föl?
Svar
2
· Visningar
746
Senast: EB_
·
S
Hoppning får man alltid göra omstart (om man vill) i en 90 cm CR på lokal tävling?
Svar
13
· Visningar
902
Senast: __Stilett__
·
Hoppning Hur gör ni som tävlar fler hästar i samma klass? Jag tänkte mest på hur ni orkar? Det blir ju så mycket på varandra hela tiden. Gör...
Svar
9
· Visningar
1 853
Senast: Hiwiie
·
Hoppning Nu har ja en fråga, FÅR en komination finns med i LC?? förvisso så var det klubb tävling.men är helt säker på att det inte får...
Svar
13
· Visningar
1 147
Senast: Hiwiie
·
Hoppning Lovade i ett svagt ögonblick ställa upp som speaker på klubbens hopptävling. :crazy: Tävlingen går i bedömningen A:O/A:O . Det är...
Svar
11
· Visningar
2 010
Senast: The_pinklady
·
Hoppning Hur mycket gör ni med era tre åringar? Hur ofta löshoppar ni dem? Hur långt har ni kommit i utbildningen med dem? Går de stadigt i form...
Svar
16
· Visningar
1 421
Senast: sofiaspel
·
A
Hoppning Vad har ni hoppat som högst?? Nyfiken på vad andra har hoppat för höjder :)
Svar
11
· Visningar
999
Senast: _Ida_
·
L
Hoppning Hejhej! Igår löshoppade jag min pålle och det blev 110 oxer :D Hon vägrade första gången men andra gången seglade hon snyggt över ;)...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Ämelie
·
Hoppning Hej hej ! Nu måste ja få fråga några små saker :) Vad är steglängden i galopp för en c-ponny ? D-ponny äre väl 3.5m men vad blir de för...
Svar
7
· Visningar
1 739
Senast: Legacy
·
R
Hoppning Jag rider en häst ett tag nu som är väldans pigg, inte minst vid hoppning. Undrar om ni har några bra övningar? Hon vill helst galoppera...
Svar
7
· Visningar
6 308
Senast: Pearlow
·
H
Hoppning Höjder på respektive klass är nålad, men är det inte fler än jag som skulle uppskatta att avstånden för galoppbommar, studs osv också...
Svar
7
· Visningar
924
Senast: Pearlow
·
Z
Hoppning Är så in i vassen glad tog mig i dag över det hittils högsta hinder jag någonsin hoppat hela 30 cm, flera gånger och i galopp dessutom:p...
Svar
15
· Visningar
1 809
Senast: Zilver
·
S
Hoppning Är det någon här som skall tävla i kungsbacka den 1 oktober? :) (Dagen efter 4-års)..Skall starta min unghäst då för första gången i 1 m :D
2
Svar
28
· Visningar
1 661
Senast: Olympus
·
Hoppning Tävling 1 Min första tävling jag var på var i Nybro, och dte var helt KAOS för min del... Det regnade och tävlingen skulle vara...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Annna_91
·
C
Hoppning Mitt sto som jag tränar i hoppning är 6 år och helt suverän på att hoppa hoppar högt bedömmer avstånd själv mm har nyss börjat med...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Carolus
·
Hoppning Ni som hoppar och har er, hur fasen bygger ni upp erat självförtroende så ni vågar hoppa högt? Jag klarar knappt av att hoppa över 50...
Svar
19
· Visningar
1 574
Senast: Arabizar
·
B
Hoppning Så var man här nu igen då :angel: Jag har en Nordistravare som jag så småning om vill satsa på hoppning med , låter det helt sjukt...
Svar
8
· Visningar
936
Senast: Elinah_
·
Hoppning Hur hög är en sockerbit? (åt alla håll) Tänkte vara me på en "hoppning" me min travare där man kan välja på 30, 60 o 80 cm tror ja d va...
Svar
4
· Visningar
4 429
Senast: BeastieBabe
·
A
Hoppning Första hopptävlingen med min häst var inte så bra! Tyckte jag! Jag skulle skritta ut på en runda med min kompis så skrek hennes mamma på...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: AnnaMalm_
·
C
Hoppning Jag tycker att när man tävlar ponny då tycker att det är många som vill vinna ja det är väl klart men det är många som blir skit sura...
Svar
7
· Visningar
967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka