Tävling i kba 1 oktober

Sv: Tävling i kba 1 oktober

Hehe det var veredus jag menade men har inte förmågan att stava rätt den här tiden. :p

Men det var en väldigt fin häst! :)

Jaha :idea:

Jaa han är så snäll!! Världens finaste :love: Så glad för honom, och nästa tävling ska jag inte svika honom :love:

Fio: vad nu? :p

Nä nu har jag tittat på Olympus film det är ju bara EN kombination med , det är ju bara det att den är med i omhoppningen oxå, det är väl inget ovanligt att det är så :confused:

Nee det var 2 st! En i grunden med 2 galoppsprång (6a,b) och en i omhoppn med 1 språng (9a,b)

jo i 1m hade dom det och även i 110. Jag var sååååå nära att riva utsprånget på omhoppningskombinationen i 1m. Bommade hoppade till riktigt ordentligt så där hade jag tur, men rev ett annat istället:p

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: Wenniz
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 210
Senast: Bison
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 245
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 538

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka