Bilder på dig o din häst =)

Sv: Bilder på dig o din häst =)

Haha en bild på mig och Johan för typ 2 år sedan :p 1 meter vilket är det högsta vi har hoppat tillsammans, jag kom lite ur balans därav min sits :angel:
hopp3.jpg

vi för 1 år sedan... saknar den tiden jag vågade :(
83703.jpg

Vi har inte börjat tävla på allvar ännu, vi håller till i norrbottenstrakterna.. Bor i Vuollerim..

Ska ev. tävla i boden den 9 okt :)

har ingein bild när jag hoppar min egen ponny, men har lite när jag hoppar andras ponnysar :p

2e49c4e1.jpg

Shadow, vi hoppa kasnke 105cm (inte på bilden)

2fa098c1.jpg

Lighten, hoppat 120 med han

b8d45de6.jpg

lighten igen

Kommer ju aldrig få några nya på mig o skruttan, så slänger in dom gamla vanliga.
Har väl hoppat runt 130-140 med Murray (c-ponny). Tävlad MVS B.
Klicka för större.
Tierp -03. Debuten i LA, DM A:1b (bilden är från sista omhoppningen, alltså runt 110-115cm).
Kumla -04, LA, A:1a även detta hinder 110-115cm.
Eskilstuna -04. Vanlig LA.

Återkommer när jag o storhästen blivit fotade, med lite nya bilder istället.

Senast ändrad:

Jag och Otto

(vet ej vad vi hoppat som högst men är placerad upp tom 1.10)
HoppningHeda.jpg

DSC03449.jpg

//Linda

Senast ändrad av en moderator:

Senaste hoppbilden

110cm på bilden, hästen har jag tävlat tom 130 hoppat enstaka hinder på 150 bana på 140, dock tas denna häst väldigt lugnt numera o tävlar inte så högt pga gammal skada!

Nej det är från i år, sista dagen på meetinget om ja inte är helt fel ute. Men från Kumla är de!

Här är jag och Fabiola, en häst jag red fram tills augusti (ibland är det inte roligt att börja plugga... :/ )
Hon är 21 och har tidigare gått 130hoppningar, med mig nöjde vi oss med träning och enstaka 90-rundor, som på bilden.

(Folk brukar gissa på att hon är 10-12 snarare än 21, och sitter man på kan man inte heller tro det :smirk: )
326219349FRuSjd_ph.jpg

Jag har också köpt hästar från smedby gård, två 4-åringar :D :banana:

Jag och min pålle tävlar. Bilderna är några år gamla, både hon och jag har utvecklat våran teknik avsevärt! :banana: Är nog från 120-130 klasser!

f45fb560.jpg
[/IMG]

3ca72e42.jpg
[/IMG]

84df5b61.jpg

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 811
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 912
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar