Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Övr. Grenar Jag har sutit på ridsportsförbundets sida och försökt att hitta "klasserna" för hur handikappad man får/kan vara för att falla in i de...
Svar
11
· Visningar
1 979
Senast: Chappe
·
R
Övr. Grenar :cool: Jag är ny här på bukefalos! Är det nån här som är intresserad av tornerspel? Jag rider själv tornerspel på mitt svarta halvblod.
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 113
Senast: vilse
·
Övr. Grenar Buffé, mingel, disco... Kostar det nåt? Ska man ha anmält sig innan? Någon åldersgräns? fort fort fort ;)
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Seabaz
·
S
Övr. Grenar Hej! undrar vad det ar för en utrustning ni har då ni rider galopp hur ni lägger på den och hur den ser ut. Undrar även hur ni lägger...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: SilverLake
·
Övr. Grenar själv fattar jag ingenting men nån kanske kan förklara mera... var hos läkarn igår... fick diagnosen kronsik ledvärk, nån form av...
Svar
10
· Visningar
3 309
Senast: Hera
·
Övr. Grenar Som nog de flesta av er vet har jag ju en sida på nätet för riddarintresserade. Nu har jag äntligen möjlighet att uppdatera den så jag...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: Scorpan
·
Övr. Grenar kOm igen nu! handikapplaget kanbehöva lite positivt nytillskott..Hade Babyn varit äldre än han är (blev 3 i april) så hade jag åkt...
Svar
6
· Visningar
1 736
Senast: busfro
·
R
Övr. Grenar Typ, häromkring (eller iallafall inom dom närmsta 5-10 milen). Jag bor i gävle. Vill ha svar så fort som möjligt...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: enjes
·
Övr. Grenar Såg någon Irene Slättengrens ritt mer ände 7 sekunder vi fick hålla til god o med mitt i natten?? fantastiskt! men jag blev Än...
Svar
5
· Visningar
1 579
Senast: Inna
·
E
Övr. Grenar Någon som vet här hur man tar detta? Vad som krävs samt om det finns kurser och vad dessa dels innehåller men även vad de kostar. mvh Elsh
Svar
5
· Visningar
1 408
Senast: CK
·
Övr. Grenar Var håller Olle Stenström hus med sina hästar? Har han sina hästar enbart i Tierp eller på Täby eller både och? Frågar med anledning av...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Topolino
·
Övr. Grenar Var det någon som såg trion idag och såg hur det gick till. Plötsligt såg vi en jocky i backen och en häst som springer med avbrutet...
2
Svar
20
· Visningar
2 105
Senast: EVA
·
Övr. Grenar Irene Slättengren och Larino tog OS-guld idag! Det ni!!! :rofl: Stort grattis till dem från mig och Gianini!! :rofl:
Svar
12
· Visningar
1 499
Övr. Grenar När börjar det?? Någon som vet?? :confused: De visar väl säkert inget på tv från det, eller??? :cool: Jag vet att de visade...
Svar
5
· Visningar
1 395
Senast: busfro
·
Övr. Grenar äre nån som ska dit å kolla.. Sillyfilly och Mr Marksman ska ut..Mr Marksman ska kvala!! kommer troligen att träcka Silly..om det är...
Svar
5
· Visningar
1 061
E
Övr. Grenar Jag undrar om det finns en hästintresserad/kunnig tjej eller kille i trakterna runt Kristianstad som skulle vara intresserad att hjälpa...
Svar
1
· Visningar
1 147
Senast: Chappe
·
D
Övr. Grenar Efter att jag fått så många bra tips här på Buke så ville även min syster försöka. Vet inte riktigt under vilken tråd det hör hemma så...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: diny
·
B
Övr. Grenar Kanske ligger under fel tråd men jag gör ett försök att få några svar. Jag har nu räknat ut en foderstat till lillgrabben och har kommit...
Svar
19
· Visningar
1 352
Senast: Gisburne
·
S
Övr. Grenar Nån som ska dit? Jag ska :)
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 189
Senast: Scorpan
·
Övr. Grenar Hej, har köpt en 4 åring som är uppfödd på Rävdansens stuteri, stod på Täby en kort tid men såld nu till mig som ridhäst, riden som...
Svar
5
· Visningar
2 185
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka