Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Finns det någon förening i skåne där man kan få testa ev. börja rida Tornespel? Jag har en travar valack som är lite tittig men gillar...
2
Svar
25
· Visningar
2 265
Senast: celeber
·
Övr. Grenar Jag är med och driver ett projekt som går ut på att barn och ungdomar ska få prova på alla olika hästsportsgrenar. Nu ska vi ha voltige...
Svar
4
· Visningar
7 190
Senast: gladabecka
·
Övr. Grenar Obs, ingen annons. Ni som har hästar som promenadrids i skogen och lite på bana då och då. Skulle ni kunna tänka er att ha en skötare...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 059
Senast: Prosit
·
Övr. Grenar Vad har ni som rider tornerspel för sadlar? Engelska, western? Någon annan sort? Jättemodiga och häftiga är ni i alla fall! :bow:
Svar
16
· Visningar
2 081
Senast: LäderBjörn
·
C
Övr. Grenar Är det grönt kort tvång även på handikapptävlingar? :confused: Det hade ju varit bra och veta, om man nu skulle få för sig att tävla...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: Eos
·
S
Övr. Grenar Kan man ha en islandshäst till tornerspel :d ? Vad ska man träna på i början? tack på förhand!
Svar
4
· Visningar
1 248
Senast: Scorpan
·
C
Övr. Grenar Jag stelopererade 13 kotor för en och en halv månad sedan. Har fruktansvärt ont och kan bara vara uppe ur sängen korta stunder. Nu...
2
Svar
32
· Visningar
6 169
Senast: domino
·
B
Övr. Grenar Längesedan vänner, hoppas allt är väl med er? Här är det prima, har börjat sitta in min nya bebis och snart ska Nariaat sättas igång för...
2
Svar
30
· Visningar
2 072
Senast: shady
·
Övr. Grenar Hej, Undrar om nån av er galopp experter kan hjälpa mig med denna fråga. skulle vilja ha lite info exakt hur man tränar fullblod för...
Svar
4
· Visningar
2 039
Senast: mackan
·
Övr. Grenar Förutom i frankrike som min pojkvän föreslog då han var nära att köpa ett svärd när han var där (fantasyfreak)...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 606
·
M
Övr. Grenar utanför barnhabiliteringens verksamhet, är det någon som vet om det kostar som "vanliga" ridlektioner, eller mer eller mindre. Ridskolan...
Svar
14
· Visningar
1 944
Senast: Jen80
·
L
Övr. Grenar Japps, då kommer min lilla älskling (be my baby) dit! :love: Va snälla mot henne.. :p ;) Resultatet får vi se hur d blir, d e...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: Love_Lee
·
Övr. Grenar Med snart 14 på nacken sedan mitt första tornerspel på hästryggen känns det ibland som om jag inte alls är så seriös som jag borde vara...
Svar
18
· Visningar
1 455
·
P
Övr. Grenar Jag undrar var "grejen" är med detta kring barockridning och de högre skolorna - tycker folk att man skall hålla sig bort från det för...
2
Svar
25
· Visningar
3 529
K
Övr. Grenar Halloj! Ibland går man loss lite i sina köpa-ny-häst-drömmar. Jag har en fin kallblodsherre som går som på räls på banan, men drömmer...
Svar
8
· Visningar
2 525
·
Övr. Grenar Finns det några här? Verkar som alal bor i skåne elelr stockholm ju :cry: Finsn det ngn som håller till i småland eller som känner...
Svar
16
· Visningar
1 465
Senast: gadriel
·
L
Övr. Grenar Det är DM i bruksridning den 19/10 på Hästa gård, Järvafältet och första start är kl. 10.00. Och ni som undrar vad det är, så kan ni...
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: Gisburne
·
P
Övr. Grenar Varför finns det nästan inga hästlagssporter i Sverige? Med lagsporter menar jag polocrosse, polo och andra sådana sporter som...
Svar
2
· Visningar
1 149
Senast: experten
·
B
Övr. Grenar Hej hej nån som gick arbetsryttarkursen på strömsholm i somras? jag gick kursen i våras, men sen fick ni endel nya hästar, tänkte höra...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Cani_SWE
·
Övr. Grenar Jag skulle vilja veta hur ni som är allergiska eller har familjemedlemmar som är allergiska löser problemet med hästdammiga ridkläder...
Svar
5
· Visningar
1 537
Senast: Mampas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka