Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Övr. Grenar Har ett projektarbete som ska göras. Skriver 5 frågor och vem som helst får svara, seriöst! Egentligen så riktas frågorna till "eliten"...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: wilcox
·
Övr. Grenar Äntligen blir det en steg 1-kurs på Täby under en helg som jag inte har uppbokad redan. :banana: Bara CSN :devil: behagar bevilja...
Svar
10
· Visningar
953
Senast: Gisburne
·
Övr. Grenar Hur brukar ni göra, tränar ni med blinkers eller inte? vissa säger att det hämmar hästen vid tävling, att det blir en vanesak, men och...
Svar
2
· Visningar
1 021
Övr. Grenar Nu är jag som arabtokig i farten, jag är så frustrerad eftersom det inte kommer ut några proppar på arablöpen, det finns bara en ute...
Svar
12
· Visningar
1 268
Senast: Genberg
·
B
Övr. Grenar Hej jag har en arab val. som jag gärna vill starta galopp med :) men jag undrar om han är för gammal, han är 11 år :confused: Å sen har...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Genberg
·
M
Övr. Grenar Jag undrar vart man får tag i en begagnad galoppsadel? Eller en ny? :confused:
Svar
13
· Visningar
3 072
Senast: turbos
·
Övr. Grenar vad är det för vikter som gäller vid galopplopp? använder man mer tyngd vid träning?
Svar
1
· Visningar
855
B
Övr. Grenar Hur är banan på Jägers nu? Någon som vet? Jag och en bekant har planer på att åka ner, vet att det är snö på banan, men hur mycket? Är...
Svar
10
· Visningar
950
Senast: TooFatToFly
·
C
Övr. Grenar ...ja, precis det!:) Ni som är med i galoppvärlden, kanske vet: skulle det uppfattas som himla märkligt om man kontaktade nån tränare...
2
Svar
20
· Visningar
1 779
Senast: ciija
·
L
Övr. Grenar Härmas lite här... :o Vem här inne brukar hålla till på Jägersro då?? Någon som ska dit imorgon??
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: Barsebäcks Z'Ore
·
Övr. Grenar Jag har absolut ingen koll på galoppsporten egentligen, men ibland ser man ju bilder och så... :D Vad jag undrar över är varför så...
Svar
9
· Visningar
1 409
Senast: pinky
·
B
Övr. Grenar Jag och en stallkompis hade tänkt "leka lite tornerspel", med några lite lättare och ofarliga grenar, eftersom ingen av oss är särskilt...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Scorpan
·
P
Övr. Grenar Hej! Är det någon som vet om det ordnas bruksridningstävlingar/träningar runt uppsala el sthlm?Stämmer det att juf distriktet i uppsala...
Svar
3
· Visningar
1 313
Senast: monster1
·
Övr. Grenar Är det några som ska gå på den i år? Jag bojkottade den förra året men nu är jag lite sugen på att åka dit och träffa alla igen. (har...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: BJÖRKIS
·
H
Övr. Grenar hellu! vilka jockes håller oxå på med monte?? någon som vet? det ser roligt ut när alla ryttarna rider me skit långa stigläder och så...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: _hottis_
·
S
Övr. Grenar hej hopp!!! hur blev det med den där hemsidan för fullblod?? vore jättekul att veta! nyfiken :smirk:
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: shady
·
H
Övr. Grenar Hej! :) Vet du något, eller har en bild på någon av dessa hästar kan du väll skriva! :p Hot Run, är pappa till en häst jag har haft...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: shady
·
S
Övr. Grenar Vem var Världens bäste Galoppör 2004 - någon som vet ?
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Grenar Jag har väll mina aningar om vad som kan ingå på en bana i bruksridning men har ingen koll på regeler etc. Men det verkar i alla fall...
Svar
12
· Visningar
1 425
Senast: Gnutten
·
Övr. Grenar Mitthögskolan firade av sin universitetstatus igår, själv passerade jag Härnösand, där Rid i Jorm hade fixat ett enkelt provapå...
Svar
8
· Visningar
1 723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka