Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Övr. Grenar Nu är vi på väg till Oslo hästen ska starta i kväll. Jag är jättenervös så jag tror att jag behöver hjälp med lite tummhållning...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: FirstAttempt
·
B
Övr. Grenar I sin första start på Jägersro skötte sig Olga väldigt bra, lite nervig i ledvolten kanske men det blir nog bättre med mer rutin. Hon...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: Genberg
·
B
Övr. Grenar Hej! Jag och min ponny Boss ska på våran (eller min, han har og tävlat förut :P) första utställning i sommar. Någon som har bra tips om...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Beauty_Boss
·
Övr. Grenar När börjar tävlingarna på Täby Galopp?? Alltså det har ju startat lite men jag fattar inte på deras hemsida. Det står att det bara är 1...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Seabaz
·
Övr. Grenar Vad ska man tänka på om man ordnar en hästorientering? Är det någon som har arrangerat eller deltagit i en sån som kan dela med sig av...
Svar
1
· Visningar
1 926
Senast: puttrick
·
C
Övr. Grenar Hej ! Tänkte ställa en fråga tiill er galopp människor då jag själv inte alls hör hemma inom galoppens ädla värld ;). Det har funnits en...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: roslagen
·
Övr. Grenar ja vilken jockey tycker ni är bäst? proffs: lärling: amatör:
Svar
15
· Visningar
1 835
Senast: Hambo
·
B
Övr. Grenar Första starten för i år, Nariaat springer 1000 m på Jägersro den 24 April, allt känns ok och han tränar väldigt bra, jag tror och hoppas...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 431
Senast: Nizzetoto
·
P
Övr. Grenar Jag undrar vart bruks SM kommer att gå i år :confused:
Svar
7
· Visningar
1 916
Senast: babsan
·
Övr. Grenar Detta är "VARFÖRINTE" :love: e. El gran Lode u. Ellerhur På bilden ca 8 timmar gammal. Så se upp om tre år för då tänkte vi vinna...
2
Svar
32
· Visningar
2 003
Senast: enjes
·
T
Övr. Grenar Vid träning på tävlingsbana, vad för sorts hjälm säger reglementet att man måste ha då? Måste man ha "störtkruka" eller står det godkänd...
Svar
3
· Visningar
1 066
L
Övr. Grenar hejsan jag har just köpt en arabisk fullblod som blir ett år i juni .. har sneglat lite på arab galopp är det nån här som vet hur det...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: åke
·
Övr. Grenar Jag har länge gått och funderat på en grej. Så nu vänder jag mig till er och hoppas att jag får svar. Jag kan inget om galopp. Har sett...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: Tiggertjejen
·
I
Övr. Grenar Någon som pysslar med det? Eller alltså har någon liten som rider ens shettis i löp! Jag har en jättemysig shettis som jag tror skullle...
Svar
2
· Visningar
957
S
Övr. Grenar tjenis! har int vart inne på ett tag och hängt med i svängarna men för ett par månar sen va re snack om att nån skulle starta just en...
Svar
7
· Visningar
1 198
Senast: Annika Källse
·
K
Övr. Grenar ni som är "galoppmänniskor" här (de flesta men men :p ) har ni gått gymnasiet? ni som inte är så gamla ännu, kommer ni att gå gymnasiet...
2
Svar
28
· Visningar
2 057
Senast: wilcox
·
T
Övr. Grenar hej hej! Tänkte bara höra med er om någon har något bra tips på sadel till en som är fruktansvärt öm i hela svanken & svanskotan...
Svar
8
· Visningar
7 963
Senast: Therese__
·
Övr. Grenar Håller på med ett etikarbete på skolan just nu och jag ska se över om galoppsporten. Jag skulle gärna vilja höra lite olika åsikter om...
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: Topolino
·
Övr. Grenar Som ni säkert vet vid det här laget så har jag en liten portal på nätet för de SRS anslutna riddarsällskapen. Nu vill jag ha in fler...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: Scorpan
·
Övr. Grenar ni med eran ridning? vill ni bli jockey? tränare? eller bara arbetsryttare? jag satsar på att bli jockey:D Peter säger att jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 152
Senast: Jockeyjoe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar