hur blev det med hemsidan för galoppörer??

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare shallowxx
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 201
S

shallowxx

tjenis!
har int vart inne på ett tag och hängt med i svängarna men för ett par månar sen va re snack om att nån skulle starta just en sådan...

nyfniken!!! :p

Under uppbyggnad..!

På grund av mycket plugg och arbete har det blivit en paus i byggandet av hemsidan, men det är på g! Hoppas att jag snart skall kunna lägga upp den om än inte helt klar..

Re: Under uppbyggnad..!

har int vart inne på ett tag, men vad kul att den e på g iaf :)

Sv: hur blev det med hemsidan för galoppörer??

Tänkte väcka denna tråden igen för att se om det blivit någon hemsida. Har själv en f d tilltänkt galoppör, ja hon provades på banan några gånger men det gick inte så bra...Kan vara kul att höra historier från Er andra.

Hälsningar Larzon

Ja, precis vad som behövs!!! En galoppsida :) :) HURRA

Ge Shallow en extra morot från mig! Jag red honom massor när han var på Täby för många år sedan...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 599
Senast: Bullen22
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: WildWilma
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 223
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?

Hästrelaterat

Tillbaka