Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar någon som har lust att svara på vad som anses som godtagbar maxvikt hos amatör- och proffsryttare i sverige?
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: Ninniw
·
T
Övr. Grenar Skriver ett arbete om galopp! Jag har hittat hur många engelska fullblod det finns i Sverige i träning och arabhästar. Men var hittar...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: Annika Källse
·
Övr. Grenar tänkte höra mig för om det var någon mer än jag här som är anmäld till prova på-kursen 26-31/5 på strömsholm? inte långt kvar nu, och...
Svar
18
· Visningar
1 493
Senast: Achron
·
L
Övr. Grenar Någon mer som har starthäst?? Min sköthäst Be my Baby och en annan i stallet, Annie Oakley ska starta.. *håll tummarna* Bägge är...
2
Svar
29
· Visningar
2 122
Senast: Love_Lee
·
Övr. Grenar Snor idee´n av seabaz och the last! Vilka hakar på och tar en fika på galoppen 31/5? Jag kommer men inte förrän efter 19 eftersom min...
2
Svar
26
· Visningar
2 131
Senast: enjes
·
F
Övr. Grenar man har ett fullblod som aldrig har gått löp men är supersnabb, kan man då vara med och starta fastän den är äldre ??
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: toughcookie
·
M
Övr. Grenar hej har haft kontakt med skånska björnens riddarsällskap angående nybörjar träning men det blev aldrig av så nu undrar jag om någon vet...
Svar
1
· Visningar
1 267
Senast: Scorpan
·
D
Övr. Grenar riddare i gävledalatrakten? jag undrar om det finns några riddare i gävledala trakten??? jag bor i falun och är väldigt nyfiken på...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: Scorpan
·
L
Övr. Grenar Annie tog andra raka segern!! Nice kom på en bra femteplats, bra för att vara första starten på ett bra tag! Baby kom sexa vilket är...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: Love_Lee
·
T
Övr. Grenar Jag ska gå steg 1 kursen på Jägersro den 4-5 Juni! Jag satstar på att längre fram bli amatör tränare! Fler som ska gå den? Ni som har...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: linafina
·
Övr. Grenar Jag tänkte rida på en tre - fyra dagars långritt i sommar,, vad är det man behöver tänka på förutom att man måste sova nån stans och villa?
Svar
17
· Visningar
2 335
W
Övr. Grenar Ville bara säga att jag red upp för amatörlicensen idag :P :banana:
Svar
14
· Visningar
1 097
Senast: wilcox
·
Övr. Grenar Av dom hästar som jag är involverad i så hade "vi" en som vann, två som var tvåa och en som var fyra!!!! Två var oplacerade men gjorde...
2
Svar
29
· Visningar
1 866
R
Övr. Grenar Jag har nu en arabåring. Jag börjar fundera på om hon kan bli ett galopp ämne i början. Saken är den att hon är lite kinkig av sig...
Svar
7
· Visningar
1 240
Senast: linafina
·
T
Övr. Grenar på galoppsport.se. Vad bestämmer i vilken ordning man sätter hästarna där? Varför står den första hästen först? Är det ren slump eller...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: Jockeyjoe
·
M
Övr. Grenar Hejsan!..Hittade hit,platserar jag nog rätt hit, är en hsk kvinna. Som söker en dressyrtränare åt min häst halvblod och mig..(...
2
Svar
33
· Visningar
2 779
Senast: gullefjun
·
E
Övr. Grenar finns inte den svenska fullblodshingstkatalogen på nätet??? eller åtminstone en lista på vilka hingstar som är godkända
Svar
1
· Visningar
961
Övr. Grenar Jag är inte speciellt insatt i galoppsporten men har ett fullblod :banana: och tycker att det är kul o gå och titta på galopp. Ibland...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Xenox
·
I
Övr. Grenar Er det noen som vet om en internettside hvor man kan søke på navnet til en hest (fullblods) å få opp opplysninger om den?
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Xenox
·
B
Övr. Grenar Snart är det dags för Göteborg att slå upp portarna för säsongen, hoppas på fint väder och glada människor! Nu börjar det bli lite...
Svar
14
· Visningar
1 310
Senast: harryhook
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod