Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Jag undrar en sak (med risk att bli halshuggen) varför gallopörer rids in och startas så tidigt. Dom är ju oftast slut som sex sju...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Ninniw
·
V
Övr. Grenar Hejsan jag har ett vbl sto som jag tränar dressyr och hoppning med och jag undrar om det finns några tävlingar för varmblodstravare...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Cronis
·
Å
Övr. Grenar Undrar var jag hittar proppar för ponnygalopp. Vet ingenting om denna gren men har barn som är intresserade och skulle vilja starta...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: toughcookie
·
Övr. Grenar Är det någon som vet vart man kan få tag på plastträns av märket Horse Sense, de kommer ursprungligen från Australien och jag köppte...
Svar
7
· Visningar
1 924
Senast: Shettis_tjej
·
T
Övr. Grenar Mission possible vann en norsk häst! Men två hästar bröt benet varav en i derbyloppet! En häst skadade sig rejält, så hemskt när...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Grenar Var det nån som var där i söndags ??? Vad hände egentligen ?? 4 hästar skadade 2 i boxarna ,vet ej om det var startboxarna eller...
Svar
2
· Visningar
1 547
Senast: Hambo
·
N
Övr. Grenar :idea: Tänkte knåpa ihop en hemsida om galopp. Skriva lite allmänt om galoppsporten, historia, klassiska löpningar m.m.. Tror ni det...
Svar
18
· Visningar
1 246
·
Övr. Grenar Jag såg att det fanns en tråd om riddare men jag har lite andra frågor: Jag har blivit jätteintresserad av det sen man sett på tvn och...
Svar
4
· Visningar
2 610
Senast: miala
·
Övr. Grenar Här gammal får hästen vara som äldst när man tävlar monte, är det samma som trav, 12?
Svar
1
· Visningar
927
Senast: solros
·
M
Övr. Grenar Kan man träna agillity med större hästar? Utan att tävla då. Någon här som gör det?
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: jessie90
·
Övr. Grenar Hm.. har ett fullblod som tävlade mycket som galoppör men fick en senskada, Går som fälttävlanshäst nu. Har några frågor. Är det någon...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: emmath
·
P
Övr. Grenar Har en undran om vilka hingstar ni annser vara de bästa stammässigt. Har det någon betydelse om de startat eller ej ? Har bekanta som...
Svar
1
· Visningar
1 184
  • Låst
Övr. Grenar Skulle egentligen in för att rida jobb idag men d blev inte riktigt så... Kommer iväg sent och banan stänger halv ett inser att vi inte...
Svar
18
· Visningar
1 728
Senast: MalanMjöl
·
T
Övr. Grenar Ja om man ska tävla den lättaste klassen, Prova på cupen, i dressyr när det är arab sm. Räknas den då som en lokal tävling eller? Lite...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Geshira
·
N
Övr. Grenar Har två galoppörer som "foderhästar" och båda två har gått på galopp. Den ena startade bara 3 gånger medans den andra var riktigt duktig...
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: tifo
·
N
Övr. Grenar Nån som vet vilken tid första loppet går i strömsholm?? Det står ingenstans jue.. :confused:
Svar
6
· Visningar
1 242
Senast: Elshacera
·
M
Övr. Grenar Nån här som haft diskbråck och sedan kommit tillbaka till ridningen?? Fick idag "domen" känns det som - ingen ridning medan jag har så...
Svar
5
· Visningar
1 695
Övr. Grenar Finns det verkligen inte något annat än vanliga handledstöd att ha när man har reumatisk värk i handlederna men ändå vill kunna sköta om...
Svar
4
· Visningar
1 566
Övr. Grenar Ja, som rubriken säger - är det någon som har testat det? Hur är det? Jag är nyfiken och väääldigt sugen på att åka dit! :D
2
Svar
23
· Visningar
2 735
Senast: Natali
·
T
Övr. Grenar Kan vi inte nåla en tråd där vi enbart skriver när vi har starter och hur det gick! Det är ju jobbigt att posta en ny tråd så fort...
Svar
10
· Visningar
888
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod