Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
The_last har jag nummer till. Inte ditt suss..
Jag kommer nog dit vid 18-18.15 då
Jag har en kinesisk nakenhund med mig och ev. karln om han orkar och vill
Ses vid den lilla lekparken(?) där vid ledvolten kanske??
Får se om det blir Täby för mig kväll... Hunden ligger i feber o e allmänt dålig, får se om d ger sig lr om d blir ett besök hos veterinären ikväll istället...
jag ska dit ikväll.
jag har uppsatt hår och är liten ser liten ut ochså kommer gå med tessi om ni vet vem det är?
har en blå henri lloyd på mig och vit/gula rebook. inte så svårt att missa mig
jag kom preics då vi satt fast i köer:| men jag tror det va någon lös häst iaf såg bara lite fort, för tessi skulle ner och väga in å dom har ju inte tv i amatör omklädningsrummet.
Hästmänniskan Intressant att läsa din berättelse. Mängdträning är bra, det har du helt rätt i. Om jag drar ned på mina andra intressen så kommer jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.