Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Har äntligen efter flera års sökande fått tid hos en läkare som ska utreda om dessa konstiga trötthetsattacker och djävliga värk kan...
2
Svar
36
· Visningar
4 715
Senast: ainasoja
·
W
Övr. Grenar Hej Eftersom jag har bott i Spanien i ett par år (bor fortfarande) och inte har så bra koll på alla regler i Sverige undrar jag lite om...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: wilcox
·
F
Övr. Grenar Jag läste just att galoppörer rids in vid 1,5 års ålder. (Ojsan :eek: ) Att det finns problem med att ta en häst så tidigt kan man...
2
Svar
28
· Visningar
2 573
Senast: bullis1
·
Övr. Grenar http://www.messel.no/thumb/200306/20030615/10 måste bara testa om det här funkar, förmodligen inet men hav tålamod :p
2
Svar
30
· Visningar
2 475
Senast: Jockeyjoe
·
Övr. Grenar Det var en 16- årig kille som ramlade av sin häst under ett lopp, och fastnade i stigbygeln, men hästen fortsatte att springa i dryga...
Svar
10
· Visningar
1 209
Senast: enjes
·
A
Övr. Grenar jag undrar om det råkar finnas nån riddarförening i östergötland
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Scorpan
·
Övr. Grenar Jag var uppe förra veckan med min häst på Täby för att träna. Första dagarna gick bra men i slutet av veckan började det strula med...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Grenar Lyckades hålla mig ifrån täby i hela tre månader. Sen satte tjatet från två tränare igång och snäll som man är kan man ju inte säga nej...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: toughcookie
·
Övr. Grenar rensa din inpost jag kan inte skicka till dig!:p
Svar
1
· Visningar
764
Senast: toughcookie
·
  • Låst
Övr. Grenar förklara för mig hur man kan i 1 minut filma vinnaren av nåt galopprace i sverige där jockeyn efter loppet står upp, håller sin balans i...
8 9 10
Svar
187
· Visningar
14 504
M
Övr. Grenar De hästar som används till galopp, rids dom nån gång i skogen eller så? Eller tränas dom bara på bana?
Svar
10
· Visningar
1 118
Senast: ciija
·
T
Övr. Grenar Tycker ni att om man har ett öga är det ett handikapp? Jag har haft ögonprotes i hela mitt liv- känner mig inte särskilt handikappad...
Svar
5
· Visningar
2 058
Senast: Moej
·
Övr. Grenar snälla flytta inte den här tråden till hästvård å skötsel!!!! vill ha svar från galoppmänniskor!!!! :D Jag undrar vad ni ger era...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Messy
·
Övr. Grenar Tittade på tävlingarna i Dubai häromdagen och irriterade mig på att jag inte lyckades få någon mening i informationen om de startande...
Svar
2
· Visningar
1 182
Senast: Lena_B
·
Övr. Grenar Lite nyfiken fråga. Om jag fattat det rätt så rids de in som åringar och börjar då 'tränas'? Men hur ser då träningen ut? (dvs vad görs...
Svar
11
· Visningar
1 364
B
Övr. Grenar Inatt kom hon så äntligen, lilla tösen, mitt första sto någonsin! En brun sak med stjärn som övergår i strimma. Snäll och lätthanterad...
Svar
12
· Visningar
1 075
Senast: enjes
·
Övr. Grenar Är inte intresserad av just galopp-löp eller träning egentligen, jag ägnar mej ju snarare åt dressyr och ridning rent allmänt. Dock är...
Svar
3
· Visningar
1 066
Övr. Grenar med fullblod:D haha vi har en 2-åring i stallet som är c-ponny fortfarande:p henne ska jag träna å ha till ponnygaloppen :bump...
2
Svar
26
· Visningar
2 052
Övr. Grenar var köper man galopp-filtpaddar? + en träningsbrösta... råka köpa en för löpsadlar idag.. å den va typ askort :( å tillsist...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: Messy
·
M
Övr. Grenar Jaha då var det dax för ett nytt problem.. blev ingen galopp-sadel utan den...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: hobbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka