så har man blivit...

Sv: så har man blivit...

Genberg har en riktigt fin hingst,ser mer ut som ett eng fullblod..
Bor nästan granne med dom numera..
Lycka till!

Är det Samsheik du tänker på? Han påminner mer om ett fullblod än arab, jag gillar honom!

aha, trodde den var kvar hos huber! Jag ska träna min häst själv men det är väl tveksamt om han kommer starta igen.

Varför är det tveksamt att hästen kommer till start? Vad har jag missat?

viskar... Jag vill ju tävla fälttävlan med honom men om han ska stå på angarn måste han "vara i träning" =) Kommer väl inte träna såååå mkt direkt, vi ska tävla banhoppning på fredag!

Aha, då är jag med. Hoppas att det går bra för er på Fredag! Kramar

skriver från Nellas.

Knapplån.

han hade lovat mig att jag skulle få köpa/foder av honom men nu har han tydligen sålt halva hästen:mad:
men vi ska ringa å fråga om vi får köpa köpa henne endå.
annars så kanske man hittar någon anna:cry:
men men..

BJÖRKIS: kuul!! att du ska bli med fullblod :bump: :banana:

Liknande trådar

Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 370
Senast: fio
·
Hästhantering Hej. Jag har en supertrevlig 2,5 åring hemma som jag haft i ca 2 veckor. Han kom direkt från bete när jag fick honom och har varit...
Svar
17
· Visningar
5 513
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Skulle verkligen behöva lite stöd/hjälp här :( Jag har en foderponny som i precis har skaffat medryttare till, hon är jätteduktig...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 961
Hästmänniskan Så här är läget: jag, hästtjej sen långt tillbaka med tre döttrar 6-12 år gamla som alla gillar hästar och rider. Vi har idagsläget en...
Svar
11
· Visningar
1 845
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod