Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
173 för lång för ponny? Jag är 176 och har ridit D-ponny, har i och för sig vikten på min sida. Har inte direkt känt mig lång, snarare lättare att komma åt hästen att arbeta rätt.Jag tycker att du ska prata med dina föräldrar om medryttaren, antingen att de säger till henne att vara snäll eller att hon får sluta med att vara medryttare. Du är för ung för att ta den diskussionen själv. Vad beträffar din längd så anar du inte hur avundsjuk jag var på min korta kompis när jag var tonåring. Jag blev lång ganska tidigt och fick lämna min älskade B-ponny. Nu blev jag inte överdrivet lång, 1,73 m, men det är för långt för ponny. jag önskade verkligen att jag var en liten räka och kunde rida ponny. Men jag tänker på proportionerna mellan min dotter och hennes häst. Hon är 1,68 och hästen är 1,72. Hur liten ser hon ut på den???
Vinner jag om jag är 31 och 155 cm?Då slår jag dig med hästlängder. Jag är ju snart 29 år och 155 cm
Vinner jag om jag är 31 och 155 cm?
Bah, jättegammal tråd ju! Jaja
39år och 152!Vinner jag om jag är 31 och 155 cm?
Vinner jag om jag är 31 och 155 cm?
Haha, jag vinner fortfarande eftersom jag fyller 33 senare i år
39år och 152!
Jag blir 45 i år och är 153-154 cm .
Och så här ser det ut med liten människa på häst som är +180 nånting:
Visa bifogad fil 16765
Jag blev 153 i ett pass. Det har jag aldrig varit någon annan gång.Jag är 42 år och 150 cm - avrundat uppåt (åldern dock avrundat nedåt). Visserligen är jag 151 i passet, men jag stod lite lätt på tå när jag mättes in.
Tråden är tydligen från 2014, hade i och för sig varit kul att veta hur det gick för TS.Dumpa din medryttare och bry dig inte om vad hon säger. Hon är ett barn, så varför ska du ta råd av henne? Lyssna på andra vuxna istället - i första hand din tränare.
Haha, såg inte det!Tråden är tydligen från 2014, hade i och för sig varit kul att veta hur det gick för TS.
Inte jag heller först.Haha, såg inte det!