Klampen 14/5

Sv: Klampen 14/5

GRATTIS!!

Harryhook: Ja hoppas hon blir d!! Får se om hon kommer att förstå, hon ska starta igen den 26:e på jägers med colin på ryggen, han har ridit henne i träning och gillar henne så d kanske går bättre då! Håll en tumme! Tror Annie oxå skulle starta då och kanske någon till från stallet.. Men d e väl sån lunchgalopp så man är väl i skolan!! :mad: *grr*

Ska "dina" ut nått snart igen då?

Colin är bra, han rider Olle också.
Ja håller tummarna för att det ska gå bra!
Så synd att du missar det... jag har hoppat av skolan och jobbar endast med hästar :p, härligt!
Den 26:e ska en Arab som heter Santa Lucia starta, och ev. den 2 Juni (tror ja det var) ska Olle starta på Täby,fast det är inte helt säkert än.
Imorgon ska jag åka till Jägersro för första gången med min egen häst Amber och kolla läget och som "förhäst" är Sakee.

Mvh Sandra

harryhook skrev:
Colin är bra, han rider Olle också.
Ja håller tummarna för att det ska gå bra!
Så synd att du missar det... jag har hoppat av skolan och jobbar endast med hästar :p, härligt!
Den 26:e ska en Arab som heter Santa Lucia starta, och ev. den 2 Juni (tror ja det var) ska Olle starta på Täby,fast det är inte helt säkert än.
Imorgon ska jag åka till Jägersro för första gången med min egen häst Amber och kolla läget och som "förhäst" är Sakee.

Mvh Sandra

Mm d e han!
Ok hoppas d går bra imorgon! Vad är Amber för en häst då? Oxå ett fullblod/arab eller?

Amber är en Arab, 4 år, hon e så fin :)...
Jag ska heja på Annie imorron!

Ok! Ja håll tummarna för allihopa! Har vatt och peptalkat Bibbi idag.. :-P Blinkers plus öronproppar ska testas för att se om hon koncentrerar sig bättre då! Blev cathrine Weillby istället för colin för han skulle nånstans men hon e oxå jätteduktig, lugn och sansad hela tiden! Hoppas er häst oxå går bra!

Grattis till Annies seger! jätte kul! :bump:
Var du där? jag såg några som stod typ ovanför mig som hade sådana jackor...

Mvh sandra

Tack så mycket! Marginalen var ju inte stor men d räckte! *ler* Den hästen har järnkoll på var mållinjen är! :D

Nä själv satt man i skolan och slava, men d va väl resten som har praktik genom skolan som var där och höll låda!! :-p Vi hörs nog mest alltid!! :o Hur gick d för er häst??

Som sagt, det räckte för att vinna!
Så synd att du inte var där, tråkigt att sitta i skolan...
Ok...Dom hördes rätt bra..hahaha
Lucia blev 5, med exakt samma tid som 4! så det går framåt med henne... :) hon kan vara lite bestämd ibland...

Mvh sandra

Va kul att d går framåt!! haha hmm ja jag kan tänka mig d! Brukar inte vara bättre själv när jag e med... *lalala* Japp men nu e skolan slur när som helst så sen kan jag va med och hålla låda.. :-p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka