Ganska bra facit på täby idag!

Sv: Ganska bra facit på täby idag!

jobbigt, men de är inte de bästa i detta löpet som får starta?

nej, det här loppet har inte så mkt att göra men vilka som får gå huvudlöpningen. Men det SKULLE kunna vara så att vinnaren är direkt kvalad men jag är hemskt osäker på det. måste leta reda på proppen o kolla det....

hehe, ja jag vet inte hur det är! Tror att du är 150 gånger bättre än mig!

haha, jag har ju varit med lite längre kanske och jag BORDE verkligen veta. Ska ta reda på det tills imorgon. Har lixom inte haft det problemet innan då min förra chef mest har haft hingstar och dom har haft så höga formtal så dom alltid kommit med ändå...

oki, men vi hörs imorgon, jag ska hem och nanna nu'!!!

såja, nu har jag sovit i ett dygn! Nej men är ju nyfiken på det du skulle kolla upp!!

Har en sak att berätta för dig sen!!

(1000 inlägg nu)

oh, shit, har helt glömt att kolla det.Ska ringa Helander och fråga lite senare.
Du får inte göra mig sådär nyfiken heller.........

Vi hade en vinnare (Sonnes vann en sadel!) och en som va fyra i häcken, en 11årig märr som inte startat på 5år och haft tre föl innan...

hahaha, men vi tar det på PM sen!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 404
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 284
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 812
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 987
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar