Galoppens nästa storstjärna!!

Sv: Galoppens nästa storstjärna!!

Håll tummarna att hon får heta det bara, det har ju inte gått igenom än......

Oki, du ska inte sälja honom till mej=) På Lördag oki med då vet jag inte Peter hade ju hästar inne nu i Lördes tror jag och Eva ska ju starta sina på Jägersro! Hmm, jaja då är det ju inte så stor chans att de konkurerar med varandra (hoppas jag)=) Kommer du att vara mycket9 på klampenborg nu i sommar eller Ransco (stavas??) tar hand om starterna med dando tror jag det var som skulle stanna?

Jodå, visst kan du få köpa. Norrmännen bjöd 2miljoner för honom som treåring :angel: så om du bjuder över det så kan jag tänka mig att släppa honom!!!
Tror inte jag kommer resa så mkt med hästarna, har ju slutat :D .
Men jag var jätteglad att dom frågade den här gången, Perchanse är dessutom helbror till min hingst!

Wow, med andra ord så ska du inte sälja din hingst....Ser framemot att se hans resultat om du visar honom! Hur gammal är han? Har du bild på honom?

han är sex år, det finns ett par blider här på buke ska se om jag hittar dom kan ju lägga dom i den här tråden.

Då ska vi se om det funkar!
I ledvolten i oslo, det är jag som träcker!

20030615_anchoridge_001.jpg

Och här en bild från upploppet, gissa vem som vann ;)

20030517_anchoridge_001.jpg

Så vacker han är, nu är jag helt förälskad ju :love: . Kul att se lite av oslos bana!!! Har han vunnit mycket? Han är ganska hög va?

Han har bara två segrar men den ena var norsk st leger *stolt*. Så var han faktiskt fyra i oslo cup som fyraåring och han har slagit självaste Saggitarius!! Ja jag skryter lite för jag älskar min häst och tror han hade kunnat bli hur bra som helst om han fått vara frisk!
Han är runt 170cm så det är ingen liten herre direkt!

Har han varit sjuk? Av någon konstig anledning så faller jag för de lite större fullbloden, men helt klart tycker jag inte att det är fel på de lite mindre men det har bara blivit så. Men å andra sidan så är våra galoppisar i stallet mellan ca 170-176 (en som är runt 160+). Hur är det med Fölis?

Han fick en varning i en sena inför stockholm cup, sen när han skulle igång så drabbades han av massa infektioner som slutade i lungblödning så då fick jag honom istället!
Det är ju inte kul att se dom gamla klasshästarna sjunka för att sluta i amatörlöp. Dessutom så finns det så få löp till honom i skandinavien, han MÅSTE ha gräs, helst mjuk/tung oc 2400m eller LÄNGRE.
För att hitta sånna löp måste man nästan åka till tyskland....
Fjollan mår bara bra, igår tränade hon på att stå uppbunden en liten stund. Hon har verkligen ett härligt temperament, tycker att allt man ber om är jättekul!

Oki, men då är det ju bra att du har honom!! Bra att du tränar upp fölis tills jag ska ta över henne!!!! Glöm inte att uppdatera oss med nya bilder!

Liknande trådar

Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 647
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025