tornerspelsbilder!! (ett nytt försök)

Scorpan

Trådstartare
Som ni säkert vet vid det här laget så har jag en liten portal på nätet för de SRS anslutna riddarsällskapen. Nu vill jag ha in fler tornerspelsbilder till den!

Det viktiga är att det är du som är fotografen alt har ett godkännande från fotografen. Skriv vilket tornerspel det är, vem fotografen är och kanske en beskrivning till bilderna.

Givetvis kommer den informationen finnas med på sidan!

:bow:

Sv: tornerspelsbilder!! (ett nytt försök)

Om du lugnar dig 2 veckor kan du få från mig... :p

De som jag har från förra sommaren är tidningsbilder och de har jag inte tillstånd för :(

ingen annan som har bilder dom vill dela med sig av?

Hmmm, ev. vet inte vad jag har i arkivet, allt är inte mitt :D

Hej!
Jag skickar gärna bilder från Skånska Björnen uppvisningar -04.
Var mailar jag dem?

Liknande trådar

Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står... 61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
51 967
Senast: Hedinn
·
Hästhantering jag har vart med om flera hästägare som haft problem att lasta sina hästar inkulsive mig själv. Men jag har äntligen lyckats knäcka... 2
Svar
22
· Visningar
7 467
Senast: palle
·
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 616
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 503
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka