Och @zassoo det var inte särskilt snällt att käka mig när du just fått paket
Det var ju jättekul att jag fick paket Fast jag fick inte ut någonting av det så du behöver inte gräma dig SÅ mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och @zassoo det var inte särskilt snällt att käka mig när du just fått paket
Det var ju jättekul att jag fick paket Fast jag fick inte ut någonting av det så du behöver inte gräma dig SÅ mycket
Då hade jag rätt om att du var ängel i alla fall, @Habina. Tyckte det var lite kul, när folk diskuterade att ängeln borde protesterat när det diskuterades om cirkus var ängel, det var ju just det du gjorde
Då hade jag rätt om att du var ängel i alla fall, @Habina. Tyckte det var lite kul, när folk diskuterade att ängeln borde protesterat när det diskuterades om cirkus var ängel, det var ju just det du gjorde
Du var lite påstridig där ett tag...Och att ni inte fattade att jag siat cirkus och Niyama?! Jag fick ju nästan gå över gränsen till att hinta i mina försök, men ändå gick det inte hem hos nån annan än glömmerallt och Habina
Jag noterade också att Habina borde vara ängeln.
Och att ni inte fattade att jag siat cirkus och Niyama?! Jag fick ju nästan gå över gränsen till att hinta i mina försök, men ändå gick det inte hem hos nån annan än glömmerallt och Habina