Och @zassoo det var inte särskilt snällt att käka mig när du just fått paket![]()
Det var ju jättekul att jag fick paket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och @zassoo det var inte särskilt snällt att käka mig när du just fått paket![]()
Det var ju jättekul att jag fick paketFast jag fick inte ut någonting av det så du behöver inte gräma dig SÅ mycket
![]()
Då hade jag rätt om att du var ängel i alla fall, @Habina. Tyckte det var lite kul, när folk diskuterade att ängeln borde protesterat när det diskuterades om cirkus var ängel, det var ju just det du gjorde![]()
Då hade jag rätt om att du var ängel i alla fall, @Habina. Tyckte det var lite kul, när folk diskuterade att ängeln borde protesterat när det diskuterades om cirkus var ängel, det var ju just det du gjorde![]()
Du var lite påstridig där ett tag...Och att ni inte fattade att jag siat cirkus och Niyama?! Jag fick ju nästan gå över gränsen till att hinta i mina försök, men ändå gick det inte hem hos nån annan än glömmerallt och Habina![]()
Jag noterade också att Habina borde vara ängeln.
Och att ni inte fattade att jag siat cirkus och Niyama?! Jag fick ju nästan gå över gränsen till att hinta i mina försök, men ändå gick det inte hem hos nån annan än glömmerallt och Habina![]()