T
Tiggertjejen
Sv: Nu närmare det sig...
Har du ingen som vill ta hand om dem, alla borde ju vara charmade av fölis iallafall!!!
Har du ingen som vill ta hand om dem, alla borde ju vara charmade av fölis iallafall!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BJÖRKIS skrev:Fick ett telefonsamtal från en bekant i morse som i sin tur fått ett telefonsamtal från en annan, någon hade visst ont av att jag trodde på Nariaat som vinnare! Jag trodde hon drev med mig först, och denna någon som har ont av mig är någon som läst mina inlägg här på forumet, varför då inte ta kontakt med mig personligen? Löjligt.
toughcookie skrev:Det är ju det att han står i ett annat stall och dom flesta tjejjerna har inte körkort....
Tiggertjejen skrev:Men det är väl klart att man ska vara stolt över sina hästar och JA man tror på dem själv och JA man har rätt att berätta det i dessa forumen oavsett om andra inte delar ens åsikter! Jag personligen tycker att det var ett fegt handlande att berätta detta för Björkis bekant...Om nu denna fega person sitter och läser hennes inlägg, så kan väl personen lika bra vara rak och berätta det i forumet eller berätta det till Björkis istället för att springa till andra och säga det!! Nä jag tyckte att detta var väldigt onödigt gjort av denna personen och vi ska väl kunna vara diviga om vi vill utan att folk ska springa och prata om en, eller???
realist skrev:Och? Har jag påstått nåt annat.Folk har väl rätt att tycka o uppfatta saker som dom vill.Du gör ju de o me råge dessutom.
shady skrev:Är det fel att ha en tro på sina hästar? Kanske inte var du som ringde, men en klocka säger något om att du ändå är delaktig i det.
Grattis BJÖRKIS