Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Övr. Grenar Jag har jättelänge velat bli jokey men e man för lång o tung om man väger runt 60 kg och e 163 lång o sluat växa???Typ rida amatörlöp?
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: HannaSS
·
E
Övr. Grenar Mitt projektarbete nu i 3:an lyder: "Hur blir man en framgångsrik jockey?" Tror jag tagit mig vatten över huvudet lr ngt :crazy: Letar...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: evrebellma
·
Övr. Grenar Min pojkvän som jobbar med åkeri i sthlm och hör mycket varje dag på jobbet har "hört" att Täby galopp ska läggas ner och där ska byggas...
Svar
7
· Visningar
1 333
Senast: Hidalgo
·
Övr. Grenar finns det nån sådan? vad heter den isf?
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Scorpan
·
R
Övr. Grenar Varför finns det inget forum för tornerspel här på Bukefalos?
2
Svar
25
· Visningar
2 703
Senast: Scorpan
·
Övr. Grenar vann igår!:D äntligen börjar det gå bättre!! tesi ska rida hoonom iamatörlöpet troligen nästa gång elelr den efter..akta er, för då...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: enjes
·
S
Övr. Grenar Jag undrar om någon kan hjälpa mig. Behöver nämligen hjälp med vart jag kan hitta utrustning till en liten shettis och dess ryttare...
Svar
2
· Visningar
1 349
Senast: enjes
·
G
Övr. Grenar Visst är de öppna även för icke-medlemmar av SFK, eller har jag drömt det? Exakt vart ligger Fisksjöäng och hur tar man sig dit? Måste...
2
Svar
24
· Visningar
1 927
Senast: Gisburne
·
Övr. Grenar Har en unghäst (arab) som vi satsar på att starta i galoppen. Nu funderar jag på hur det går till att sätta hästen i träning hos...
Svar
6
· Visningar
1 423
Senast: FirstAttempt
·
I
Övr. Grenar Jag undrar vem inom förbundet som är bäst att vända sig till när det gäller hanikapporganisationens hästar? detta är ingen annons i sig...
Svar
12
· Visningar
1 835
Senast: moschan
·
I
Övr. Grenar Kan någon hjälpa mig med en liten fråga jag har! Behöver vikter till min blyvojlock, men jag vet inte vart jag får tag på det! Någon...
Svar
4
· Visningar
2 158
Senast: I.T.
·
Övr. Grenar Jag har ett fullblod som gick som tävlade gallop som 2-3 åring, nu är hon 8. men jag vill veta varför hon fick sluta tävla, till exempel...
Svar
12
· Visningar
1 217
P
Övr. Grenar god afton, om utifall att, så kanske jag måste på en fältresa, och den är tänkt då ha stopp i Newcastle och Edinburgh. Då undrar...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: PAC
·
Z
Övr. Grenar Var kan man köpa sådana? Och ungefär hur mycket kostar det? Tacksam för svar! ^^ :bow: Mvh / Zadena
Svar
3
· Visningar
1 127
M
Övr. Grenar vart vänder man sig om man ej har hållt på med det innan...ej hästen heller. Träning...info osv...måste man åka t gbg el.skåne?? finns...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: jockey_86
·
D
Övr. Grenar Hej! Har haft Fribromyalgi under många år och nu när jag fått ny medicinering så kan jag börja rida igen. Har inte ridit på många år...
Svar
6
· Visningar
1 703
Senast: ensam mamma
·
Övr. Grenar HEj! Jag har ett anglosto efter den ej godkända fullblodshingsten Grand fils. Jag hittede lite uppgifter på honom en gång. Han dog för...
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: shady
·
Övr. Grenar Åh.. Jag vet inte mycket om galoppstamtavlor mer än Songline och Heart of Oak och Richard of York.. Men ändå så beställde jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 972
Senast: Mearas
·
Övr. Grenar Så står det Häst, säljare, köpare, bud osv,... När man kollan under bud så står det "s", "k" eller "å", Vad betyder det??
Svar
6
· Visningar
920
Senast: shady
·
M
Övr. Grenar Hej ! Jag är ryttare med ett handikapp och jag funderar på hur duktigt måste man vara - vad ska man kunna. Är det någon som kan svara på...
Svar
1
· Visningar
1 256
Senast: busfro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka