Fick katalogen till åringsauktionen idag!

Sv: Fick katalogen till åringsauktionen idag!

Jag skulle vilja ta mig dit om jag visste att jag hade någon att prata med. Så tråkigt att diskutera härstamningar och exteriör med sig själv... :crazy:

Bukefika skulle jag inte tacka nej till! :D

mvh Ellinor E. Karlström :bump:

Jag tänker absolut ta mig dit någon gång under dagen. Jag pratar GÄRNA härstammningar o exteriör :d .Har ju dessutom personligt intresse i ett tiotal av åringarna. Mitt problem är att jag förmodligen har en helt hästointresserad pojkvän i släptåg men han är ganska väluppfostrad och vet att det inte är lönt o klaga :D .
Jag brukar vara klar med hästarna på täby vid 12 tiden så någon gång efter det kanske??

Skulle gärna ta en bukefika om vi blir ett par stycken! Skulle vara trevligt!

Någon som vet om det är två åringar till salu på auktionen där mödrarna heter Real Beauty och Might b a lady?

Ja till Might Be A Lady och nej till Real Beauty.

Var har du varit hela mitt liv?
Vart hålls auktionen? Jag vill med!

täby park hotell på lördag

shady skrev:
Vad är hon döpt till?

*Bläddrar i katalogen som kom med posten idag* :banana:
Hon heter Might Be Destiny.

Det är tre ston jag vill köpa; Unica, Oxeasy och Monrowia. Synd att jag är pank. :cry:

lånar knapp..

Hur tar man sig till Täby Park Hotel. Vart ligger det?
Om jag utgår från typ täby galopp för dit hittar jag... Jag åker E18 norrifrån (norrtälje)

Jag kan hålla med om Monrowia men dom andra har i mitt tycke för svagt möderne. mina katalogfavoriter är nog nr 50, odöpt hingst u. Dona Delphia, nr59 bara för att jag sett storebror som rör sig FANTASTISKT!!!!! (hingst u. Flashy Girl) och nr 49, hingst u.Yankee Bloom. Och naturligtvis får jag inte glömma "min" lilla plutt, nr68, hingst u.Ellerhur :love:

Så i den här ordningen kommer jag att "placera" dom!!

Nr50
Nr42
Nr49
Nr59
och så får prinsen(68) vara sist, snälla någon snäll buke människa, köp honom så jag vet att han får det bra *please*

Det var ju mina personliga tankar om katalogen, medhåll och mothugg tack :D

Det blev det då till slut. Tack för hjälpen. Vill du får du gärna hålla lite koll åt mig var hon hamnar. Om hon blir såld, även priset.

Heeej!
Du d verkar inte som om jag kommer att gå på auktionen... :( Jättetråkigt för jag har verkligen studerat katalogen o vart mkt nyfiken på ngr stycken! (inte för att man skulle ha råd men ändå..)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka