Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Övr. Grenar någon som ska till norge på söndag från Täby?!?! som ska dit och titta på löpen?? Skulle vilja åka med, vi är 2 tjejer som är...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Cani_SWE
·
B
Övr. Grenar Jaha, ätnligen va namnet klart, det blev Sport Star som jag ansökt om! Va inne på galoppsport.se och fick fram det, så roligt! "Drutten"...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: shady
·
M
Övr. Grenar Hästen startade på Jägers i tisdags, idag har vi konstaterat chipfraktur i framknät(3:e karpalbenet) :cry: Är det någon som vet...
Svar
1
· Visningar
1 037
Senast: lawless
·
Övr. Grenar Hej! Ska trimma några åringar till auktionen den 17/9 och funderar på ifall man ansar/klipper svansen. :confused: Kan inte komma...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: Evelip
·
Övr. Grenar lunchlöp på fredag inte bra! :mad: då går man ju i skolan och då kan man inte kolla!:/ Spider Dancer och Micke ska ut!:D
Svar
4
· Visningar
816
Senast: The_Last
·
B
Övr. Grenar Är nu röntgad och kollad med ultraljud, han har en liten liten blödning höger fram vid knäet. Inget allvarligt, knappt synligt. Men för...
Svar
2
· Visningar
801
·
Övr. Grenar vi har nu med oss en av landslagsryttarna,en mycket dktig o ffa trevlig tjej med stor insikt i d te mest a här inom handikappridning på...
Svar
1
· Visningar
1 158
Senast: busfro
·
B
Övr. Grenar Gud så skönt att vara tillbaka i Sverige och stallet igen, har verkligen längtat efter alla dofter och pållarnas "näsor". USA är...
Svar
17
· Visningar
1 346
Senast: lawless
·
C
Övr. Grenar Hej Galoppvänner, Har ni sett att det blir Point-to-Point tävlingar i Göteborg den 12 september? Jag ska dit! :bump:
Svar
11
· Visningar
1 091
Senast: Inna
·
S
Övr. Grenar Jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig nu! Det är så att vi snart ska ha tävling i agility och då behöver jag hjälp med hur ni...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Felizhia Hansen
·
Övr. Grenar åhh blir så sur..ja menar alla bara tror att om man väger 40 kg och är 150 cm lång så kan man bli jockey. :mad: .har ni sett dom som...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: Gisburne
·
Övr. Grenar Någon som hade starthäst/ar? Hur har det gått? Någon som såg hur det gick för Wings of fire i trio loppet?
Svar
4
· Visningar
1 004
·
Övr. Grenar Täby har ju öppen bana nån kväll i veckan har jag hört. Är det någon som tagit dit sin fd galoppör och galoppat lite? är det roligt...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: quila
·
Övr. Grenar skall jag ju på,somen av föreläsarna... De vill ha utökat information om just handikappridning.. Vilka frågor anser ni vara viktiga...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: KajsaL
·
B
Övr. Grenar Den här frågan har säkert dykt upp tidigare men jag undrar vad som är max vikten för att rida galopp? Är lite sugen på att prova men...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Gisburne
·
L
Övr. Grenar Jaa d fick stallet igår.. :bump: :D :D Börjar med Be my Babys första start.. (hästen jag brukar rida) Stensist var hon.. :smirk...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Love_Lee
·
Övr. Grenar Har förstått att det finns olika sorters löp, en del långa och en del korta. Vilka längdindelningar finns det? När är det sprint och...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: Topolino
·
Övr. Grenar Mitt fullblod gick på Täby i hennes ungdom. Tycker det vore jätteroligt att få kontakt med någon som fanns i hennes närhet under den...
Svar
6
· Visningar
986
Övr. Grenar Igår under amatörlöpet så bröt Special Brew benet! :( tycker synd om ninna! 2:a hästen på 2 veckor!
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: FirstAttempt
·
S
Övr. Grenar Efter att ha sett mitt arabsto springa runt flertalet ggr i hagen och i lek, börjat jag fundera på om inte galopp vore ngt hon borde...
Svar
5
· Visningar
1 435
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka