Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Övr. Grenar Vem var det, nu igen? Var det Pia Brandt...? Skulle hursomhaver behöva komma i kontakt med den tränaren. Nån som vet vem det var?
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: Gisburne
·
T
Övr. Grenar Kapplöpningssällskapets Stora & Agria Breeders Trophy Mile! Tyvärr var jag aldrig på plats o fick se Desert Stars smygresa bakom...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: GoddessOfLove
·
D
Övr. Grenar Hej! Är det någon som vet någon bra hemsida där man kan hitta fakta och bilder på gamla fullblod?? Jag är bl.a. väldigt intresserad av...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: Görel
·
Övr. Grenar till en connemara???!ja har hört att de går att betala så får man rida på täby galopp stämmer de??!kramar *dessan4-ever*
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: Duschess
·
N
Övr. Grenar I går gick hon in... så himla glad. Hon klarade dock inte att backa in med p-a på ryggen men så fort han hoppade av så gick det fint...
2
Svar
21
· Visningar
1 614
Senast: shady
·
F
Övr. Grenar Hej på er alla galoppmänniskor :bump: Undrar om ni vet någon sida där man kan kolla upp hästar som inte är svenska eller har startat i...
Svar
4
· Visningar
1 355
Senast: Görel
·
P
Övr. Grenar Finns det amatörgalopp för folk med skadade nackkotor? Man kanske inte får lov att rida när man redan ligger bra till för att bryta...
Svar
3
· Visningar
1 778
Senast: PAC
·
Övr. Grenar Trots att du (Björkis) är amatör, tränar araber och bor på landet. :D ;)
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: Nizzetoto
·
M
Övr. Grenar Var på täby igår och såg arablöpet. Jag tycker det är kul att se araberna i ringen innan med sina långa manar och svansar. Att de ser ut...
2
Svar
20
· Visningar
1 853
Senast: FirstAttempt
·
Övr. Grenar Kan man vara dummare än jag? Är så vann att ha skyddsväst att jag försökte ha de när vi hade voltige!!!
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: vildros
·
T
Övr. Grenar Frågan e bara hur jag ska lyckas, just nu har jag hög feber, halsont o fruktansvärt ont i knäna.. :crazy: Vill se Santiago Matias...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: The_Last
·
H
Övr. Grenar Ja, så är det, har spenderat de senaste tio månaderna med galopphästar. Men har nu fått ett annat supererbjudande, så det är ajöss med...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: Connemara_Lover
·
Övr. Grenar Min kille är efter Lavirco, morfar Exceller. han är ridhäst nu och jag kan inget alls om galoppstammar, men vad jag har förstått så ska...
Svar
5
· Visningar
1 165
Övr. Grenar Har köpt mig ett fullblod som ridhäst och nu skulle jag gärna vilja se honom "in action". vet ni hur man kan få tag på antingen video på...
Svar
4
· Visningar
1 034
M
Övr. Grenar Hejsan! Min väninna har en liten tös som blir 7 år, hon tränar galopp med sin b ponny och jag tänkte ev. köpa en galopp relaterad...
Svar
1
· Visningar
1 218
Senast: Elektron
·
C
Övr. Grenar hej hej!! e d nån här som tävlar ponny galopp på täby? själv va jag med på ponny galopp sm med min C- ponny.
Svar
2
· Visningar
911
Senast: HannaSS
·
C
Övr. Grenar Hej! Jag är ganska intresserad av galopp och skulle gärna vilja prova på det, jag har varit på praktik i Bruno Nilssons stall på Täby...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: LillaMy1985
·
S
Övr. Grenar Min samboer er allergisk, han har allergisk astma. Han har ridd hesten min én gang, han ble litt tungpustet, men det gikk fint. Men jeg...
Svar
5
· Visningar
1 287
Senast: Curly
·
I
Övr. Grenar första frågan: är de nån härifrån som ska dit? andra: Får man åka dit även om man inte har fyllt 15? de står nämligen bara att de blir...
Svar
3
· Visningar
1 190
Senast: idiot
·
I
Övr. Grenar Hur gör man bäst om man ska köpa ett fullblod som man vil ha till löp?
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: dressyrryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka