Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Övr. Grenar Jag håller på med monte och fick i dagarna höra från killen som väger in att det är väldigt viktigt att hålla sig så nära minimivikten...
Svar
7
· Visningar
1 194
Senast: Ina79
·
N
Övr. Grenar Nån som sysslar med voltige?? verkar roligt. Var gör ni det nånsatans?? kram
Svar
1
· Visningar
1 550
Senast: pigleton
·
M
Övr. Grenar hej jag undrar vilket som är det bästa sättet att hitta sin galoppör på, jag saknar helt kontakter i galoppvärlden.Jag vill köpa en häst...
Svar
3
· Visningar
1 263
Senast: Lady_D
·
B
Övr. Grenar Hur tränar ni intervaller med era hästar? Jag ska börja lägga in ett pass/vecka nu och är lite osäker på hur mkt jag ska köra, har...
Svar
1
· Visningar
1 047
Senast: FirstAttempt
·
Övr. Grenar Finns det någon som vet vart i Göteborg vi kan ha såna?
Svar
10
· Visningar
1 845
Senast: skäcken
·
T
Övr. Grenar Vilka ska dit?? Jag ska iaf försöka hinna dit till Vårsprinten, o sen självklart också se STHLM Stora. :bow:
Svar
10
· Visningar
1 121
Senast: HannaSS
·
H
Övr. Grenar Hej Hej alla! Hur hade ni det idag då, blev det någon ordentlig träff?? //Hanna!!
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: shady
·
Övr. Grenar Måste bara få skriva till alla som sysslar med Tornerspel. Vi har en liten festival här i vår stad denna helg, och ett gäng...
Svar
10
· Visningar
1 434
Senast: Scorpan
·
B
Övr. Grenar Någon som vet resultatet från arabgaloppen på Strömsholm? Kunde tyvärr inte åka, har sorg för tillfället då en av våra älskade hundar...
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: Elshacera
·
Övr. Grenar Hur många av er tänker komma på träffen på Strömsholm på Söndag??? Ju fler vi blir desto roligare blir det ju.
Svar
8
· Visningar
1 162
·
T
Övr. Grenar Vad tycker ni här på forumet? Någon som ska dit och kika? Kanske att vi kan träffas funderar på att åka dit. Tänkte kika på Parnassos...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 410
Senast: Bia
·
Övr. Grenar är det någon häst som är amatörjockey, lärling eller proffsjockey? :rofl:
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: HannaSS
·
Övr. Grenar Jag har fått två biljetter till Grand National på söndag, men jag vet inte när det hela börjar? Någon som vet eller kan tala om vart jag...
Svar
6
· Visningar
2 007
·
S
Övr. Grenar Släpper ni era fullblod på bete? Jag undrar eftersom jag har planer på att (lite längre fram) skaffa fullblod, och det fullblod jag...
Svar
17
· Visningar
1 636
Senast: Noteca
·
I
Övr. Grenar ja,jag tänker ju så klart på en speciell, från malmö jägersro, nån som vet om nån derifrån skall starta eller är det bara lokalt...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Icebabe_1
·
N
Övr. Grenar Jag har alltid velat åka till en galoppbana och titta, ända sen i tolvårsåldern då jag läste Svarta Hingsten :smirk: I början av...
Svar
1
· Visningar
1 595
Senast: ninni_
·
C
  • Låst
Övr. Grenar sökte in på strömsholms utbildning för arbetsryttare, innom galopp. Hästsporten anordnar i samverkan med Svenska Galoppförbundet och...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 063
Senast: Cani_SWE
·
N
Övr. Grenar hellu! Jag ska starta min ponny i galopp och undrar om man måste ha alla gakoppgrejer :confused:? Jag har alldrig ridit galopp :crazy...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: enjes
·
F
Övr. Grenar Hej, Jag e en tjej som just nu bor i Florida och har blivit polobiten. Jag spelar just nu i ett damlag och i mars var jag uppe i...
Svar
1
· Visningar
1 078
Senast: Dainty
·
Övr. Grenar Har en kompis som ska hålla föredrag om hästpolo, hon har upplägget klart för sig dock saknar hon åsikter från vanliga hästmänniskor...
Svar
4
· Visningar
1 833
Senast: fannyc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka