Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Övr. Grenar En fråga som dök upp i en diskussion under rubriken Ridning: Får handikappklassade ryttare tävla i "vanliga" tävlingar? En bekant till...
Svar
15
· Visningar
1 465
Senast: mirjada
·
Övr. Grenar Supergrattis!!! :bump: :bump:Såg inte kvalet live men uppenbarligen måste han ju ha gått bra! ska kolla repriserna på fikarasten.
Svar
7
· Visningar
1 057
Senast: The_Last
·
I
Övr. Grenar säkert dom flesta kommer ihåg här min lilla Oci som var som energi bomb, jag måste säga vi har gjort framsteg,är det vanligt att...
Svar
8
· Visningar
1 212
Senast: Cavat_
·
Övr. Grenar Har letat och letat men inte hittat en enda bild av honom. Är det möjligen någon som har en bild eller kan länka till en??
Svar
4
· Visningar
1 207
·
Övr. Grenar Var på bio igår och såg Seabiscuit. Gick dit utan större förhoppningar, ville mest se vackra hästar och bra kapplöpningssekvenser och...
Svar
16
· Visningar
1 741
Senast: Nattis_83
·
Övr. Grenar Ja alltså inte för mig egentligen men för ena brukaren som jag jobbar med som bl.a har en grav synskada. Min uppgift kommer att vara...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: _Dieldi_
·
M
Övr. Grenar Vet ej om ja lägger detta i rätt forum men hoppas att det får ligga kvar. Jag undrar om det är nån som vet nån bra sida där det går att...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: MeAndMyBABY
·
Övr. Grenar När jag läser inläggen på detta forum så funderar jag mycket på hur man gör för att "handikappanpassa" en häst. Jag menar, graden och...
Svar
5
· Visningar
1 391
Senast: mirjada
·
B
Övr. Grenar Nu är det äntligen över, all oro och sömnlösa nätter är borta. Nariaat klarade kvaltiden så fantastiskt bra, sköter sig helt underbart i...
Svar
17
· Visningar
1 198
Senast: shady
·
Övr. Grenar Efter 15 år som meldem i CN har jag valt att gå ur. Anledningen är egentligen två. Först och främst har jag inte längre samma tid då...
Svar
19
· Visningar
2 117
Senast: Scorpan
·
Övr. Grenar Någon mer här som har ett fullblod från USA? Min valack har amerikansk galoppstam, men är numera världens underbaraste ridhäst. Vore kul...
Svar
7
· Visningar
1 334
Senast: Alzao
·
H
Övr. Grenar Idag var det ju vårpremiär, det var riktigt roligt det. Speciellt shire-racet :) någon annan som såg det?
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Pegija1
·
T
Övr. Grenar Han dog i ett Gr 3 lopp på Ascot i onsdags, i en hjärtattack. :(
Svar
18
· Visningar
1 263
·
N
Övr. Grenar Hejsan tänkte bara höra om det finns några här som känner till honom eller sett honom tävla? vore kul att höra allt om honom.. Mvh Pernilla
Svar
2
· Visningar
953
Senast: 9an
·
R
Övr. Grenar Nu vill jag undersöka intresset hos galoppberidarna: Vi håller på att bygga upp ett distanstränngsstall i Skåne. Distansridning är inget...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: rabalder
·
Övr. Grenar Jag har på atg.se funnit en helsyster till min häst. Även funnit deras uppfödare och ägare men behöver lite tips på vart man kan leta...
Svar
2
· Visningar
2 151
C
Övr. Grenar Någon som vet något om henne? det enda jag vet är att hon har blivit såld till Agneta Ekholm, en amatörtränare. hon är e: Diaghlyphard...
Svar
4
· Visningar
1 149
·
T
Övr. Grenar Vilken häst d där är!! :d :love: :bow: O inte e han bara snygg o titta på, han kan verkligen springa också! :D Vann med dryga 7...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: Nizzetoto
·
B
Övr. Grenar Träningen av araberna flyter på bra, inga skador, ömma benhinnor eller liknande. De är positiva och framåt. De har nu gjort 3 snabbjobb...
Svar
13
· Visningar
1 346
·
Z
Övr. Grenar Har läst på tidigare trådar att det finns en hel del av er här som har diagnosen fibromyalgi. Det har jag också sen flera år tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
3 207
Senast: Loriley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar