Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Vilket är det i: Sverige? England? Amerika? Vilket löp har mest i prispengar till vinnaren i världen?
Svar
1
· Visningar
1 105
Senast: The_Last
·
S
Övr. Grenar Är fullblod så annorlunda mot \"vanliga\" hästar? avel-ML-2297479-ML-
Svar
0
· Visningar
1 014
Senast: sanwan
·
S
Övr. Grenar har köpt en d-ponny valack som är tänkt för att tävlas i hopp, dress och ev. fälttävlan men upptäckte i skogen idag att han var riktigt...
Svar
9
· Visningar
1 083
Senast: enjes
·
Övr. Grenar Har du deltagit eller beskådat tornerspel och fått några bra bilder med dig därifrån? Vill du dela med dig av dom till hemsidan jag har...
Svar
16
· Visningar
1 607
Senast: eckepue
·
A
Övr. Grenar :confused:Jag har en vän som sitter i rullstol, kan inte använda benen. Hur ska man lättast få upp henne i sadeln? Måste man ha två...
Svar
12
· Visningar
2 274
Senast: goliat
·
T
  • Låst
Övr. Grenar Fan vad jag hatar galopp. Det är djurplågeri. Alltså inte att galoppera vanligt i dressyr, hoppning, hobbyridning eller någon annan...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 108
Senast: shady
·
C
Övr. Grenar kan någon fylla i mina luckor när det gäller galopp och att vara proffstränare?! Vad håller man egentligen på med och hur kommer man så...
Svar
15
· Visningar
1 313
Senast: Cani_SWE
·
I
Övr. Grenar hej alla duktiga galopp bukefalister. kan ni hjälpa mig med hur jag skall gå fram med att skola om min nya galopp häst? han har så mycke...
Svar
18
· Visningar
1 488
Senast: darkmoon
·
M
Övr. Grenar Tjoho! Jag undrar om det finns några Polo eller gymkhana klubbar i Hallandslän. Mycket tacksam för svar.
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: Tara
·
C
Övr. Grenar It\'s Approval.. ..hur går det med honom? Hur mår han? sköter han säg? trivs ni ihop?... berätta, berätta, jag är så nyfiken! :)
Svar
1
· Visningar
990
Senast: Icebabe_1
·
L
Övr. Grenar Jag tänkte fråga er som håller på med galopp vad ni tycker om att prova på galopp med en f.d galoppör... Jag har en fem årig fullblods...
Svar
14
· Visningar
1 781
Senast: BJÖRKIS
·
O
Övr. Grenar Jag är en rullstolssittande tjej som rider en gång i veckan.Min ridskola använder lift när jag ska sitta upp. Det tycker jag fungerar...
Svar
4
· Visningar
1 972
Senast: Magica
·
T
Övr. Grenar Några som fått föl än?? Skulle va kul o veta vad man kan få se för hästar på banan om två år! :)
Svar
19
· Visningar
1 354
Senast: Cavat_
·
Övr. Grenar Nu skulle jag (också) behöva lite tips och råd från alla duktiga galopp/fullblodsmänniskor på Bukefalos. Jag har fått en trevlig...
Svar
6
· Visningar
1 428
Senast: Fifflan
·
C
Övr. Grenar Någon här som vet någon bra affär eller ridshop där man kan handla hjälmöverdrag och annat kul som har lite med galopp att göra?! :rofl:
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Cani_SWE
·
N
Övr. Grenar Alla hästar som inte duger för löp, Säljs dom :confused:eller vad händer med alla dom? Säljs dom på ett speciellt ställe? Någon som vet...
2
Svar
22
· Visningar
2 050
Senast: Love_Lee
·
Q
Övr. Grenar Vid vilken ålder pensionerar man en galoppör och vid vilken ålder börjar man träna den?
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: Görel
·
Övr. Grenar Får snart panik. Letar och letar men hittar ingen. Någon som vet var men kan köpa en jockyhjälm i Skåne? (De på Hööks och Jägersro...
Svar
14
· Visningar
1 382
Senast: Louica
·
L
Övr. Grenar Jag funderar på att bli b-tränare i galopp och har börjat titta lite på hästar att ev. köpa. Har hittat en tvååring efter bra föräldrar...
Svar
4
· Visningar
1 062
B
Övr. Grenar Va på Jägers idag för att startboxträna valacken som ska (skulle) kvala på Täby på Tisdag, han TOTALVÄGRAR att överhuvudtaget sätta in...
Svar
13
· Visningar
1 365
Senast: BJÖRKIS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka