Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Övr. Grenar igår så skulle jag testa hur fort min häst kunde trava på 250 m med mej i sadeln.de va tung bana å regnade men jag skulle ändå testa.Hon...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: misterhultspyret
·
T
Övr. Grenar Hej allihopa! Har suttit här och tittat länge nu, är väldigt glad att jag gjorde det. Det är så här, att jag alltid varit så riktigt...
Svar
11
· Visningar
1 320
Övr. Grenar Tänk att man aldrig slutar att vara nervös när hästarna startar! Inte för resultatet direkt utan mera för att dom ska göra illa sig...
Svar
12
· Visningar
1 042
Senast: toughcookie
·
H
Övr. Grenar Vilka här är det som jobbar/rider på Täby, & i vilket stall. jag är ju kontrollfreak så :) näe då, men skulle abra vara intressant att...
Svar
14
· Visningar
1 456
Senast: enjes
·
Övr. Grenar någon som ska dit? Silly Filly min älskling ska kvala!! å jag får inte vara med!!familjen ska till göteborg :mad:. vi har typ 4 hästar...
2
Svar
26
· Visningar
1 721
Senast: toughcookie
·
A
Övr. Grenar Vi är ett gäng som har tänkt rida på långritt i sommar :bump:, nu vill jag ha förslag på ridvägar, ridleder mm, helst ska vi kunna utgå...
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Znozan
·
Svar
0
· Visningar
917
Senast: pomelo
·
T
Övr. Grenar Var tyvärr aldrig på plats på Täby för att se dina araber, men såg att Nariaat kom tvåa! Kul !! :banana: :banana: Hur gick det för...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: Topolino
·
E
Svar
0
· Visningar
858
Senast: Elshacera
·
I
Övr. Grenar vet någon hur de gick me jockeyn som ramlade av och fick åka amublans? hur gick de me hästen som bröt benet?
Svar
14
· Visningar
1 348
F
Övr. Grenar Hur gör jag om jag vill börja med galopp?
Svar
9
· Visningar
1 135
·
Övr. Grenar Min fantasi börjar tryta. Jag har redan övat: -Gå på pressänning -Slalom -Ridå med plastremsor -Gå genom trånga passager Någon som har...
Svar
13
· Visningar
1 259
Senast: Dragonfruit_
·
Övr. Grenar Happ...nu var det dags då..Fick veta igår att :love:"Kråkan" :love: har fått lungblödning efter ett snabbjobb :cry:..Gick ju ett löp på...
Svar
14
· Visningar
1 362
·
I
Övr. Grenar gå in på den här länken och klicka in på galopp bilder så får ni se bilder från grand national. de kan ta en stund innan man får upp...
2
Svar
23
· Visningar
2 177
Senast: Rattfylla
·
L
Övr. Grenar blir d om inget händer den 1 juli för sköthästen!! :bump: Alla andra hästar från stallet (5 st) ska också löpa då och en till i...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Love_Lee
·
Övr. Grenar Hi hi. Såg en intressant artikel om galopptävlingar i Siena. De rider barbacka och det gör inget om jockyn ramlar av, kommer hästen...
Svar
1
· Visningar
1 585
Senast: BJÖRKIS
·
Övr. Grenar Jag är väldigt nyfiken på galopp. Har ridit fullblod i en herrans massa år men aldrig varit involverad i galoppen, förutom när jag har...
Svar
6
· Visningar
1 321
B
Övr. Grenar Snart är det dags för 3-åringarnas första löp, 1200 m DT på Jägers. Ska bli himla spännande att se hur de klarar sig, det är inte mindre...
Svar
18
· Visningar
1 104
Senast: BJÖRKIS
·
Övr. Grenar Jag är sugen att starta min häst på Klampenborg. Hur är den banan, är det svårare att starta häst i Danmark än i Sverige osv.? Är...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Cavat_
·
Övr. Grenar blev inställd pga för få deltagare, synd, hade velat gå den. :( De skulle göra ett nytt försök i augusti men frågan är väl om det blir...
Svar
9
· Visningar
970
Senast: Jane_Done
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka