Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Hjälp....på söndag skall vi ett glatt gäng bege oss till Täby för att tävla ponnygalopp. Har aldrig varit där...aldrig tävlat...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Rubinen
·
I
Övr. Grenar Ja här kommer jag igen med mina konstiga frågor. :) Galoppsadel ja, ni som har sådana eller tillgång till dem, skulle ni kunna lägga in...
Svar
4
· Visningar
1 650
Senast: hobbe
·
Övr. Grenar :bow: :bow: :bow: :bump: :bump: :bump: Vad mer kan man säga?? Snyggt jobbat i kriteriet, såg bara det lilla som visades på tv men det...
Svar
10
· Visningar
1 279
Senast: shady
·
Övr. Grenar Björkis! Din häst står i \"mitt\" stall! Döm om min förvåning när jag ser ett piggt arabhuvud sticka fram när jag kom imorse. Han var...
Svar
0
· Visningar
1 156
S
Övr. Grenar ska jag vända mig om jag vill lära mig mer om handikappridning? pluggar hästhållning och tycker just handikappridning är så oteoligt...
Svar
1
· Visningar
1 102
Senast: Alsterfeldt
·
Övr. Grenar ..här som själv rider galoppörer?? :banana:
2
Svar
21
· Visningar
1 894
Senast: enjes
·
C
Övr. Grenar Där ska jag praktisera :rofl: jätte glad för det! Är det någon som är där eller någon som är i stallarna runt omkring?? Ska börja på...
Svar
16
· Visningar
2 233
·
W
Övr. Grenar Är det någon som är intresserad av att vara med och dra igång en? Eller finns det redan någon? Medeltids- och lajvgrupper finns det...
Svar
13
· Visningar
1 450
Senast: Spider84
·
Övr. Grenar jahopp då var det dags att bli nervös igen!! Sillyfilly ska vara med i amacita löpningen!!!Fast det går nog inte så bra, för hon har...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: fiffi
·
B
Övr. Grenar Va uppe hos Sonja Olsson igår på Östersäby Stuteri, tittade på Desert Stars helbror och blev förälskad direkt! :love: En mkt trevlig...
Svar
16
· Visningar
1 777
Senast: BJÖRKIS
·
B
Övr. Grenar Fick ett glädjerus nyligen då det är bekräftat att kriteriet för araberna blir av, det va väldigt oroligt ett tag, endast 5 hästar...
Svar
6
· Visningar
908
·
S
Övr. Grenar Nån som har en shettis som tävlar galopp här? Hur hittade ni ryttare din den? När kan ponnyn börja tävlas (ålder). Tacksam för svar. :D
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: hanseman
·
Övr. Grenar om man är intresserad av tornerspel och bor i Göteborg, vart kan man vända sig?
Svar
19
· Visningar
2 205
Senast: Nattsudd
·
B
Övr. Grenar Funderar på att starta pållarna i Norge den 5/8, har dock aldrig varit utomlands tidigare, vad bör jag tänka på? Någon som vill ge mig...
2
Svar
25
· Visningar
2 196
·
N
Övr. Grenar I morgon ska "Eva" starta igen. Denna gången mot ännu tuffare motstånd. Rex,Partagas,Media Hora mfl. Men Vi är inte slagna på förhand!Va...
Svar
17
· Visningar
1 072
Senast: Love_Lee
·
B
Övr. Grenar Har ju planerat att starta i Norge den 5 Augusti med araberna, det är en handikapp. Valacken får gå med 50 kg, och hingsten med 55, jag...
Svar
14
· Visningar
1 352
Senast: shady
·
I
Övr. Grenar är de bättre betalt att jobba med galopp (tex proffsjockey) utomlands än i sverige?
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: Gisburne
·
Övr. Grenar Mitt sabbatsår från tornerspelsbanan blev kort :o i går lördag hamnade jag (pga omständigheter) på hästryggen. Det sköna var att det...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 978
Senast: Scorpan
·
Övr. Grenar Silly Filly startade:D duktiga sill:)..hon hängde med till sista kurvan å då vart hon knuffad å eftersom det var första starten å hon är...
Svar
10
· Visningar
1 216
·
E
Övr. Grenar Är det nån här som vet var man kan köpa utrustning för galopp? Inte butiker alltså utan på internet eller nån postorder. Det jg behöver...
Svar
1
· Visningar
2 423
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka