OJ! (tornerspel)

Ja, spelen duggar tätt i Juni-Juli. Och åker man på medeltidsveckan så är det bara hem och vända för att åka på SM :crazy:

Förhoppningsvis så är det lite nya grejer på mv. Sist jag var där för 3 år sedan kändes det verkligen som om man redan sett allt 10 gånger redan. :(

Nå, medeltidsveckan är väl värd att gå på utan häst med tycker jag. Men då harjag ju inte hunnit "nöta ut den" eftersom jag bara varit där sen -00

Så du kommer på SM? Jag ska göra allt i min makt att få ledigt den helgen och åka upp =)

Båstad

Eftersom du skrev att VI har spel i Båstad får man då kanske gissa att dessa vi är Ryttargruppen?

Hallå, förlåt, ursäkta?! A bakingpowder?! Coolaste riddaren av alla måste ju ändå vara Pilgrimernas Beskyddare! :idea:

Va? Vem sa det? Usch, favorisera sådär...! Fy... Stygg... *skäms*

Häftigt, kommer du till SM? Jag saknade dig i Ekenäs... :crazy: Kom och heja fram mig, jag ska rida! :D

så klart hon måste komma på SM, för då har NK fest på lördag kväll :D :banana:

Blir det verkligen fest då? Det lät så tveksamt sist jag hörde nån prata om det. :confused:

Jag har i alla fall inte anmält mig till något av de arrangerade målen under helgen, så det blir till att packa stormköket. Alternativt ta fram McDonald's-kartan...

jag har anmält mig - något förvirrad men ändock ;)

pavve pavve pavve pavve!! :bump:

*harkel* Ehh - vänta nu? Hade inte jag sabbatsår från tornerspelsbanan? *visslar oskyldigt*

Vill du ha en pavve eller menar du att du har en? :confused: Jag kommer ta med min, mögel eller ej! :D Det är helt klart värt det att sitta och sy ihop ett eget tält, även om sällskap är trevligt...

hehehe tackar tackar, Fast du behöver nog inte hålla tummen så hårt :smirk:

Så, nu har man anmält sig till SM då. Ska bli riktigt kul - om jag får ledigt från jobbet dvs...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka