Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Blir det verkligen fest då? Det lät så tveksamt sist jag hörde nån prata om det.
Jag har i alla fall inte anmält mig till något av de arrangerade målen under helgen, så det blir till att packa stormköket. Alternativt ta fram McDonald's-kartan...
Vill du ha en pavve eller menar du att du har en? Jag kommer ta med min, mögel eller ej! Det är helt klart värt det att sitta och sy ihop ett eget tält, även om sällskap är trevligt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.