Pratade med ägaren idag och hon sa att det ej blir ngt löp i Gtbg... :cry:
Vi har inte kunnat träna inne på Täby som vi borde men jag hoppas att vi kan starta här uppe den 10 sep. iallafall. Det är ju ändå lite närmare.... :smirk:
FÖRRESTEN!! Är det ngn som vet ngn som behöver en turridare på norra sidan stan???
Då jag flyttat och har nu 6 mil till Bebban kan jag inte rida lika mycket på henne längre :cry:
Behöver absolut inte ha betalt utan vill bara fortsätta min "karriär" som amatörryttare och få tävla på Täby!!//Lotta

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 879
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
516
Senast: hastflicka
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
841
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama