Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Övr. Grenar Skulle behöva hjälp med att hitta ett stöd/hållare för fana som fästs vid stigbygeln, samt en stång. Var kan man hitta det?
Svar
3
· Visningar
1 595
Senast: Scorpan
·
Övr. Grenar :idea: Vilken galopp häst anser ni är bäst i Norden? Vi tar norden annars blir det kanske lite för svårt. Motivera gärna varför ni...
Svar
13
· Visningar
1 066
Senast: Cavat_
·
M
Övr. Grenar Jag vet inte varför... men jag fick bara lust att dela med mig... Det jag har kallar jag för ett dolt handikapp för jag tycker att det...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 721
Senast: KungTulle
·
Övr. Grenar Ngn som vet om en westernsadel hjälper ryttare med dålig balans och ork? D v s om man sitter stadigare? /Linda
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: Mampas
·
T
Övr. Grenar Nån som sett denna hingst? Står i Castros träning o e från Chile. Skulle jättegärna vilja få lite info om honom! Älskar Golden Voyager...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: pepperoni
·
L
Övr. Grenar Ska ha föredrag snart.. Någon som har lite bra och nödvändig fakta? hittar verkligen ingenting!! :cry: Tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
964
Senast: lovley
·
B
Övr. Grenar Hej! för några veckor sedan kom det 2 shettisar til vårt stall, dom som ägde dom hade en handikappad son som satt i rullstol och såg...
2
Svar
36
· Visningar
4 818
Senast: DeCloe
·
D
Övr. Grenar Någon som vet vad som hänt med Diaghlydour? Han stod o tränades av Stall Malmborg på Täby... slutade tävla -01 nånting. Undrar vad som...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: Diaghlydour
·
Övr. Grenar Finns det de tros? Har blivit himla nyfiken på det här med tornéspel och skulle gärna vilja prova. Sen undrar jag om det finns någon...
Svar
11
· Visningar
1 194
Senast: gadriel
·
C
Övr. Grenar Hon bröt benet idag på Jägersro.. Hon blev sedan avlivad. Någon som vet lite mer? Jag var inte där just när det hände eftersom en av...
Svar
4
· Visningar
1 206
·
B
Övr. Grenar Jag var tidigare ledsagare åt min sambos lillasyster som har ett förståndshandikapp och så har hon även epilepsi. Jag kanske ska nämna...
Svar
5
· Visningar
1 297
Senast: angelaL
·
L
Övr. Grenar Hej! Jag har under senaste tiden börjat intressera mig för galopp sporten. Inte för att jag drömt om att bli jockey sedan barnsben...
Svar
2
· Visningar
1 064
Senast: Cani_SWE
·
G
Övr. Grenar Hörde att Pelle Snitzare tog hem segern på lördagskomben på Jägers :) Han gjorde ju även bra ifrån sig i allsvenskan på djursholm :) Kul...
Svar
2
· Visningar
1 123
·
Övr. Grenar Hej någon som kan berätta om hästen Northang...hur han var på löp osv. Har ni även några bilder på You Hanna och Dalby Mustang skulle...
Svar
0
· Visningar
1 072
Senast: northang
·
Övr. Grenar Finns det inget sånt längere? :confused: Någon som har ridit ardennergalopp? Skulle gärna va med i ett sånt race någon gång ju..... :D
Svar
8
· Visningar
2 275
Senast: Tviggy1081
·
S
Övr. Grenar Hej! Undrar hur det går till när fullblod importeras från England. Var registreras de i Sverige? Finns sökregister? Kan man söka deras...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: Görel
·
F
Övr. Grenar Finns det någon åldersgräns för att tävla på shettis eller är det bara längd och vikt som avgör. :confused:
Svar
14
· Visningar
1 669
Senast: yoda
·
P
Övr. Grenar Oj, vad kul det ska bli med ridhästlöp på täby i april. Jag blev så exalterad av inbjudan från nadja att jag råkade radera mailet med...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: BJÖRKIS
·
M
Övr. Grenar Ni vet säkert alla att travare som omrids till ridhästar är väldigt snabba i galoppen och traven?! Om man då ser det som en fördel ist...
Svar
12
· Visningar
1 461
Senast: Spirit
·
S
Övr. Grenar Hur gör ni med sadlen? Hvordan løser dere problemet? Det er jo ikke bra for hesten å bli skjevt belastet? :confused: Jeg er nemlig litt...
Svar
9
· Visningar
1 307
Senast: vildros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈