Galopp strömsholm 6 juni? Buketräff

Såg att du undrade om du fick ta med sonen.Klart du får,strömsholmsgaloppen är familjetillställning. Stilla undran vilken ålder... Nyfiken för mina båda döttrar ska ev med :bump:

Hmmm då ska vi fundera (angående sonen alltså)Mina döttrar är 7 och 8. Men jag har ponnytjejerna 12år gamla ska nog ta med dem. Ska kolla om de vill hänga på så kan din son få jämnåriga som sällskap och inte bara "gamla"tanter.
mvh Elshacera :bump:

ÅÅÅH! Katastrof !!! :(
Kom på att jag åker ner till Göteborg den 6:e... :cry: :cry:

Jag som ville träffa er ju!! :( :(

Förlåt :oglömde fråga idag när jag pratade med stallägaren.Frågade nu precis min stallkompis och hon säger att löpen börjar 13.

Har redan pratat lite med honom, och han vill följa med. Så jätte tack för att han får följa med. Var det den 6/6??

Det fungerar nog en då, han är jätte bra med yngre barn. Är dom i hans ålder så kan det bli att han blir så jätte blyg och generad.

Han har börjat komma i den åldern nu.

Finns det någon camping nära Strömsholm? Tänkte dra med mig husvagnen upp.

Ok då tar vi med "bustrollen",angående camping vet faktsikt inte om det finns någon vid Strömsholm,kanske någon annan här vet? I värsta fall får jag väll fråga stallägaren om du får campa bland hans transporter hihihi

Det går bra var som helst, bara det finns ström. Om det är någon som vet, så skrik är ni gulliga.

Du har camping utanför(strax)västerås johannesberg.

Hej igen har kikat i telefonkatalogen hittar ingen camping vid Strömsholm. Hallstahammar borde vara närmast Skantsö camping 0220-24303 sedan har du johannisberg västerås 021-140279

det är ju självklart att han ska få följa med!! vadå ska vi säga nej eller?? :p.. japp det är den 6 juni! :rofl:

jag vill träffa dig också! (o björkis o alla andra!) men jag har redan bokat hotell o tåg o betalt d så... :(
Hoppas vi kan fixa nån mer träff senare i sommar...

Lånar din knapp: Men svarar er alla.

Jätte bra med tele nummren :bow:

Ja inte vet jag om ni inte tyckte att han skulle få följa med ;) men självklart blir jag jätte glad för att ni är så positiva till att han är med.

Jätte synd att du inte kan komma, hade sett fram emot att få träffa dig, och alla andra. Men visst kan vi försöka träffas i sommar. Fast det känns inte roligt att du inte kommer.

Ni kanske har vägarna förbi småland och kan komma och hälsa på. Bara hör av er då så fixar vi det.

Shady om du inte nödvändigvis vill ha med dig husvagn upp, kan du "låna"min sons rum. Finns loftsäng och bäddsoffa.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 199
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 427
Senast: Paddington
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 315
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV