Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såg att du undrade om du fick ta med sonen.Klart du får,strömsholmsgaloppen är familjetillställning. Stilla undran vilken ålder... Nyfiken för mina båda döttrar ska ev med
Hmmm då ska vi fundera (angående sonen alltså)Mina döttrar är 7 och 8. Men jag har ponnytjejerna 12år gamla ska nog ta med dem. Ska kolla om de vill hänga på så kan din son få jämnåriga som sällskap och inte bara "gamla"tanter.
mvh Elshacera
Ok då tar vi med "bustrollen",angående camping vet faktsikt inte om det finns någon vid Strömsholm,kanske någon annan här vet? I värsta fall får jag väll fråga stallägaren om du får campa bland hans transporter hihihi
mvh Elshacera
Hej igen har kikat i telefonkatalogen hittar ingen camping vid Strömsholm. Hallstahammar borde vara närmast Skantsö camping 0220-24303 sedan har du johannisberg västerås 021-140279
mvh Elshacera
jag vill träffa dig också! (o björkis o alla andra!) men jag har redan bokat hotell o tåg o betalt d så...
Hoppas vi kan fixa nån mer träff senare i sommar...
Ja inte vet jag om ni inte tyckte att han skulle få följa med men självklart blir jag jätte glad för att ni är så positiva till att han är med.
Jätte synd att du inte kan komma, hade sett fram emot att få träffa dig, och alla andra. Men visst kan vi försöka träffas i sommar. Fast det känns inte roligt att du inte kommer.
Ni kanske har vägarna förbi småland och kan komma och hälsa på. Bara hör av er då så fixar vi det.
Hundavel & Ras
Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter.
Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.