Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Islandshäst Någon som har några bra tips på när man rider pass? :) Läggningar? så att den blir starkare/uthålligare och snabbare? ;) Tack, :grin:
Svar
6
· Visningar
3 168
Senast: Aannah-Mani
·
S
Islandshäst Måste ställa några frågor nu, känner mig så förvirrad :p *Man pratar om boots och klockor vad i hela friden är klockor? *Hur ofta...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Norrberge
·
Islandshäst Jag har lite funderingar om visning av häst. Har ett sto född 2001, som jag blev lite sugen på att visa. Kan man visa vad för häst som...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: emmiz79
·
Islandshäst Försöker komma i kontakt med de som gör och säljer draupnir sadlar men har inte lyckas. Mailadress önskas. - Vad tycker ni om dom ...
2
Svar
22
· Visningar
8 490
Senast: LinnK
·
R
Islandshäst Nu är det så att jag rider en 14 årig islands häsr som är så pass-taktig så det finns inte. Han har ganska svårt för att trava också men...
Svar
14
· Visningar
1 844
Senast: Elina8
·
Islandshäst Hej. Jag undrar bara vad WR betyder, brukar stå efter vissa regionala och nationella tävlingar..
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Osterang
·
N
Islandshäst Hallå! Om ungefär tre veckor får jag hem mitt nya sto, född -05. Just nu är hon under inridning och markarbetas och blir sutten på...
2
Svar
35
· Visningar
2 699
Senast: Norrberge
·
M
Islandshäst hej jag har ju två hästar hemma och för att dom ska få röra på sig fler gånger i veckan så får ena följa med som handhäst. det funkar...
2
Svar
22
· Visningar
2 624
Senast: islandforever
·
Islandshäst Jag undrar om en hingst som inte får så bra bedömning måste man då kastrera den? När kan vara en lagom ålder för bedömning av hingstar...
Svar
17
· Visningar
1 710
Senast: tessinino
·
A
Islandshäst Jag har sett/hört att när vissa hästar travar, galopperar,passar så slår de typ ihop hovarna, det låter iaf som när två skor klatchar...
Svar
15
· Visningar
2 093
Senast: Geisli
·
Islandshäst Ev finns möjlighet att fixa till en rundpaddock hemma :banana:. Vilken diameter är den minsta man kan tänka sig? Det rör sig om 15 m...
Svar
2
· Visningar
1 406
Senast: Ryver
·
S
Islandshäst Hejsan! Jag sitter och har lite halvt panik, jag ska rida en kvaltävling om tre veckor och kom nyss på att man kanske inte får tävla...
Svar
18
· Visningar
1 492
Senast: Silkisif
·
D
Islandshäst Hej alla ni som kan det här med bett! Jag är på jakt efter ett par stycken som kan avlösa mina två tredelade trotjänare (mässing...
Svar
14
· Visningar
1 649
Senast: Lisbeth
·
A
Islandshäst Hur ofta, mycket och hårt rider ni era sexåringar? Anser ni dem vara unghästar fortfarande? /Josefin
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 204
Senast: tovahestwite
·
Islandshäst :bump: Nu e det så att jag funderar på att börja tävla med min isis i någon tölt-gren. Och när man kollar på andra isisar som tävlar så...
2
Svar
20
· Visningar
2 723
S
Islandshäst 1) Ang förbjuden utrustning: Remontnosgrimma får ej användas med bett med skänklar. Räknas Fullcheck dit? Det är ju inga skänklar i...
2
Svar
22
· Visningar
2 303
Senast: Jonaz
·
Islandshäst Hej! Jag har ett föl som blir 1 år i maj han är pigg, glad och nyfinken på de mesta. Ja pysslar och är ute och går promenader med han...
2
Svar
27
· Visningar
2 725
Senast: Satis
·
Islandshäst När ni ska tävla med er isis, vad packar ni då? :laugh: Skriv gärna en lista på allt.. Glöm inte hästen!! :p Sen har jag 2 frågor...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Linisen
·
A
Islandshäst 1.Är förvirrad nu, eftersom de har ändrat att Juniorer och YR tävlar tillsammans i en ungdomsklass på SM. Vet någon om de även har...
2
Svar
25
· Visningar
2 111
Senast: gaski
·
  • Låst
Islandshäst Här kan man lägga upp bilder på en häst man hade tänkt att tävla, och vill ha andras åsikter om. Te.x. villka klasser man kunde tänka...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka