Hur rider ni era sexåringar?

Sv: Hur rider ni era sexåringar?

Jag rider ett sto (inte min), ganska så stor, högrest & långbent f.03 . Urläcker :love: Hon har dock varit skadad ett par gånger så ridningen har inte kunnats komma igång. Men hon är mycket markarbetad innan jag började rida henne. Longering med sadel&träns - kapson. Lite riden.

Nu rider vi ut nästan hela tiden, med kanske 2-3 vilodagar i veckan :) Hon verkar trivas med det och är alltid lika glad efter varje runda med hästkompis med sig. Sen är det mycket roligare att rida henne ute, lite mer action och power !

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
766
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
282
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 712
Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka