SM Kval 2009- ändringar?

Sv: SM Kval 2009- ändringar?

Då borde du ju kunna kvala i både tölt och fyrgång :laugh:
Hoppas du kvalar.

Tack för svaren hörni (du och Toppur), nu har jag lite bättre koll på vilka jag ska rida mot, inte för att jag har några planer på att komma speciellt bra till på SM :angel: , jag satsar mest på att vara med öht, men det kan ju vara kul att veta ändå :idea:

/Anna

Äsh du ska inte säga något, jag fyller 18 i år:eek: det blir alltså 1..2..3. AAAAAAAH 3 år som YR till innan jag får tävla mot Hjalti, Skulason, Eva-karin och alla dom där :eek:

Nej precis, gör inte det ;) Jag vill vara 12 igen och tävla massor och kvala in på låga poäng ;) haha

//Carro

Jag tvekar inte på att jag kvalar i femgång sedan så får vi se vad det blir av alla andra grenar.. Man har turen att få låna en super häst :)

Liknande trådar

Islandshäst Det här är kanske en jättedum fråga, men jag är väldigt förvirrad nu när jag ska anmäla till tävlingar.. Jag hittar knappt några...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Boj
·
Islandshäst Ser att många klubbar börjat med detta inför tävlingssäsongen, kul! Är tanken med dessa att de endast är till för ryttare som är...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Freyr
·
Islandshäst Hallå där ute! Jag har en liten fundering kring reglerna som gäller för Svenska mästerskapen som jag hoppas att någon kan hjälpa mig...
Svar
4
· Visningar
1 939
Senast: MalinE
·
Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 205
Senast: Emelei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar